ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.222.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 17 maja 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:PSP nr 14 – adaptacja segmentu szkoły na potrzeby Publicznego Przedszkola Specjalnego nr 53 – dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchni.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Magdalena Brulewska - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Główny Specjalista Referatu Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Andrzej Jedynakiewicz - Przedstawiciel Wydziału Oświaty,
Kierownik Referatu Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Obiektów
Oświatowych
Z – ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Bogusława Jezierska - Przedstawiciel Wydziału Oświaty,
Inspektor ds. budowlanych
Członek Komisji Przetargowej
4. Mirosław Bulik - Przedstawiciel Wydziału Oświaty,
Inspektor ds. elektrycznych
Członek Komisji Przetargowej
5. Stanisław Świczewski - Przedstawiciel Wydziału Oświaty,
Inspektor ds. sanitarnych
Członek Komisji Przetargowej
6. Katarzyna Bil - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Inspektor
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich Referatowi Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Oświaty Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta