ZARZĄDZENIE NR OR.I.0050.233.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 22 maja 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych”.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Magdalena Brulewska - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Gerard Żakowski - Przedstawiciel Wydziału Komunikacji
Z-ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Jolanta Kukułka - Przedstawiciel Wydziału Komunikacji
Członek Komisji Przetargowej
4. Joanna Szurgut - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich: Referatowi Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Komunikacji Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Wiśniewski
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 536 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2012-05-22 09:33:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2012-05-22 09:33:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2012-05-23 09:35:36 |