logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.238.2012-CZASOWE/12 z dnia 2012-05-22
w sprawie rozdysponowania rezerwy budżetowej w planie budżetu miasta Opola na 2012 rok

ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.238.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
 z dnia 22 maja 2012 r.
 
 
w sprawie rozdysponowania rezerwy budżetowej w planie budżetu miasta Opola na 2012 rok.
 
 
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4, oraz art. 60 ust.2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128,          Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 106, poz. 675, Nr 40, poz. 230, z 2011 r. Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 21, poz. 113, Nr 217, poz. 1281, Nr 149, poz. 887) oraz na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy  z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, zm. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 96, poz. 620, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726, zm. z 2011 r. Nr 201, poz. 1183, Nr 185, poz. 1092, Nr 234, poz. , Nr 291, poz. 1707, Nr 240, poz. 1429) – Prezydent Miasta Opola:
 
§ 1
 
Dokonuje zmniejszenia rezerwy budżetowej:
 
WYDATKI:
 
Dział 758 – Różne rozliczenia                                                                           - 60.000 zł
 
Rozdział 75818 – Rezerwy ogólne i celowe                                                          - 60.000 zł
w tym:
- Rezerwa ogólna                                                                                                - 60.000 zł
Wydatki bieżące                                                                                                - 60.000 zł
w tym:
        - wydatki związane z realizacją ich statusowych zadań                                 - 60.000 zł
        § 4810 – Rezerwy                                                                                      - 60.000 zł
 
Dział 750 – Administracja publiczna                                                              + 60.000 zł
 
Rozdział 75075 – Promocja jednostek samorządu terytorialnego                          + 30.000 zł
- Wydatki bieżące – Biuro Promocji                                                                    + 30.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych                 + 30.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                             + 30.000 zł
 
Rozdział 75095 – Pozostała działalność                                                             +30.000 zł
- Wydatki bieżące – Wydział Administracyjno - Gospodarczy                               + 30.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych                 + 30.000 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia                                   + 10.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                              + 20.000 zł
 
§ 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Budżetu.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 

Prezydent Miasta

Ryszard Zembaczyński

Ilość odwiedzin: 578
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Tomasz Filipkowski - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Filipkowski - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2012-05-22 12:29:00
Data udostępnienia informacji: 2012-05-22 12:29:00
Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-25 12:32:36

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner