ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.245.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 24 maja 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Remont pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Budowlanych 4 w Opolu.
Na podstawie art. 21 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Magdalena Brulewska - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
3. Jerzy Żmuda - Przedstawiciel Wydziału
Administracyjno – Gospodarczego
Członek Komisji Przetargowej
2. Agata Klemczak - Przedstawiciel Wydziału
Administracyjno – Gospodarczego
Z – ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
4. Małgorzata Panek - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich i Wydziałowi Administracyjno – Gospodarczemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Początek
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 626 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2012-05-24 10:19:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2012-05-24 10:19:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2012-06-01 10:21:50 |