ZARZĄDZENIE NR OR.I.0050.16.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 09 stycznia 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Realizacja zadań z zakresu wspomagania systemów gromadzenia i przetwarzania danych związanych z dostępem do informacji o środowisku (w tym opracowanie programu ochrony środowiska przed hałasem dla miasta Opola)”.
Na podstawie art. 21 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Małgorzata Rabiega - Przedstawiciel Wydziału Ochrony Środowiska
i Rolnictwa
Zastępca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Kamila Wnuk – Skóbel - Przedstawiciel Wydziału Ochrony Środowiska
i Rolnictwa
Członek Komisji Przetargowej
4. Violetta Ciesielczuk - Przedstawiciel Wydziału Ochrony Środowiska
i Rolnictwa
Członek Komisji Przetargowej
5. Katarzyna Bil - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich oraz Wydziałowi Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 526 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2013-01-09 08:56:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-01-09 08:56:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-01-14 08:59:05 |