ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.43.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 24 stycznia 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Dystrybucja energii elektrycznej do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Szczepanowice, Grudzice, Bierkowice podległych Urzędowi Miasta Opola oraz obiektów administrowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Miasta Opola”.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Łukasz Wesołowski - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Z – ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Ewelina Kurzydło - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Członek Komisji Przetargowej
4. Jolanta Zaprzał - Przedstawiciel Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Członek Komisji Przetargowej
5. Joanna Szurgut - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich Referatowi Zamówień Publicznych, Wydziałowi Administracyjno - Gospodarczemu oraz Wydziałowi Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta