ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.50.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 28 stycznia 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Utrzymanie i remonty nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola
w obrębie ewidencyjnym: Wróblin, Zakrzów, Gosławice, Kolonia Gosławicka, Opole i Grudzice w latach 2013 – 2014”.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Magdalena Łysień - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Z-ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Remigiusz Broszkiewicz - Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg Działu Eksploatacji
Członek Komisji Przetargowej
4. Franciszek Woźnica - Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg Działu Eksploatacji
Członek Komisji Przetargowej
5. Joanna Szurgut - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich Referatowi Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiemu Zarządowi Dróg w Opolu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta