ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.565.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 7 października 2013 r.
w sprawie dokonania zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2013 rok w ramach tego samego działu.
Na podstawie art. 257 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885, poz. 938) oraz § 10 ust. 2 uchwały Rady Miasta Opola Nr XXXV/548/12 z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta Opola na 2013 rok – Prezydent Miasta Opola postanawia:
§ 1
Dokonać zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2013 rok między paragrafami w ramach tego samego działu:
Dział 600 – Transport i łączność -
Rozdział 60015 – Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu + 30.000 zł
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg – Miejski Zarząd Dróg + 30.000 zł
Wydatki bieżące + 30.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych + 30.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych + 30.000 zł
Rozdział 60016 – Drogi publiczne gminne - 30.000 zł
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg – Miejski Zarząd Dróg - 30.000 zł
Wydatki bieżące - 30.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych - 30.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych - 30.000 zł
Dział 700 – Gospodarka mieszkaniowa -
Rozdział 70004 – Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej - 50.000 zł
- Wydatki związane z gospodarowaniem mieniem komunalnym - 50.000 zł
Wydatki bieżące - 50.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych - 50.000 zł
§ 4480 – Podatek od nieruchomości - 50.000 zł
Rozdział 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami -
- Wydatki na zadania bieżące z zakresu administracji rządowej
oraz inne zadania zlecone ustawami realizowane przez powiat
– Referat Nieruchomości Skarbu Państwa - 30.000 zł
Wydatki bieżące - 30.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych - 30.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych - 31.250 zł
§ 4610 – Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego +1.250 zł
- Wydatki na zadania bieżące z zakresu administracji rządowej
oraz inne zadania zlecone ustawami realizowane przez powiat
– Wydział Zarządzania Zasobem Komunalnym + 30.000 zł
Wydatki bieżące + 30.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych + 30.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych + 30.000 zł
Rozdział 70095 – Pozostała działalność + 50.000 zł
- Wydatki bieżące + 50.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych + 50.000 zł
§ 4430 – Różne opłaty i składki - 20.000 zł
§ 4580 – Pozostałe odsetki + 5.000 zł
§ 4600 – Kary i odszkodowania wypłacane na rzecz osób prawnych
i innych jednostek organizacyjnych + 55.000 zł
§ 4610 – Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego + 10.000 zł
Dział 750 – Administracja publiczna -
Rozdział 75022 – Rady gmin (miast i miast na prawach powiatu) -
- Działalność jednostek pomocniczych – Nowa Wieś Królewska -
Wydatki bieżące -
w tym:
- świadczenia na rzecz osób fizycznych + 200 zł
§ 3030 – Różne wydatki na rzecz osób fizycznych + 200 zł
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych + 3.800 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych + 3.800 zł
- wynagrodzenia i składki od nich naliczane - 4.000 zł
§ 4170 – Wynagrodzenia bezosobowe - 4.000 zł
Dział 926 – Kultura fizyczna -
Rozdział 92604 – Instytucje kultury fizycznej -
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji – wydatki bieżące - 1.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych - 1.000 zł
§ 4390 – Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz,
analiz i opinii + 2.500 zł
§ 4410 – Podróże służbowe krajowe - 1.000 zł
§ 4530 – Podatek od towarów i usług (VAT) - 2.500 zł
- Wydatki związane z funkcjonowaniem basenu przy ul. Prószkowskiej
– Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji + 1.000 zł
Wydatki bieżące + 1.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych + 1.000 zł
§ 4410 – Podróże służbowe krajowe + 1.000 zł
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Budżetu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko