logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.600.2013-zmienione zarządzeniem OR-I.0050.197.2014 z dnia 16 kwietnia 2014r/13 z dnia 2013-10-30
w sprawie zasad powoływania i trybu pracy komisji przetargowych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych

ZARZĄDZENIE  Nr OR-I.0050.600. 2013
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 30 października  2013 r.

 

w sprawie zasad powoływania i trybu pracy komisji przetargowych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

Na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004  r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)- ustalam, co następuje:

 

§ 1

W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro każdorazowo powołuje się zarządzeniem Prezydenta Miasta Opola komisję przetargową do wykonywania czynności wynikających z Prawa zamówień publicznych.

§ 2

Komisja przetargowa działa w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do ustawy.

§ 3

Zadania Komisji przetargowej:

 

  1. Przewodniczący Komisji przetargowej:

- kieruje pracami komisji przetargowej

- podpisuje wyjaśnienia dotyczące SIWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, wezwanie do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów,

- dokonuje weryfikacji SIWZ,

- dba o zgodność procedury o udzielenie zamówienia publicznego z ustawą prawo zamówień publicznych,

- ocenia złożone oferty pod względem określonych kryteriów oceny ofert,

- sprawdza oferty, wnioski w zakresie spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych,

- przedstawia w imieniu Komisji przetargowej Prezydentowi lub upoważnionemu zastępcy Prezydenta propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, wniosek o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego. 

 

  1. Sekretarz Komisji przetargowej:

- prowadzi dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

- prowadzi korespondencję z wykonawcami w zakresie wynikającym z ustawy,

-  sporządza dokument SIWZ, zaproszenia do negocjacji, odpowiedzi na pytania wykonawców, wezwania do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów

-  sporządza i przekazuje do publikacji dokument ogłoszenia o zamówieniu i o udzieleniu zamówienia

   - ocenia złożone oferty pod względem określonych kryteriów oceny ofert,

- sprawdza oferty, wnioski w zakresie spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Członek komisji przetargowej:

- odpowiada za treść merytoryczną opisu przedmiotu zamówienia oraz warunków udziału w postępowaniu w zakresie zgodności z ustawa Prawo zamówień publicznych,

- udziela wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu określonych we wniosku, wzoru umowy załączonego do wniosku o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia,

-  zatwierdza projekt SIWZ,

-  bada merytorycznie wnioski i oferty złożone w postępowaniu,

- sprawdza w ofercie lub wniosku wykonawcy spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym we wniosku o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

§ 4

1. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komisji przetargowej, obowiązki jego przejmuje zastępca Przewodniczącego.

2. W przypadku nieobecności sekretarza Komisji przetargowej, obowiązki jego przejmuje Przewodniczący Komisji przetargowej.

§ 5

Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Zamówień Publicznych. 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie  z dniem podpisania.

 

Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta

Krzysztof Kawałko

 

Ilość odwiedzin: 969
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Kaleta
Data wytworzenia informacji: 2013-10-30 13:22:00
Data udostępnienia informacji: 2013-10-30 13:22:00
Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-17 12:23:35

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner