ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.625.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 13 listopada 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Utrzymanie, remonty i budowa nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola na lata 2014 2015.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. 907 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Remigiusz Broszkiewicz - Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
Z - ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Ryszard Wieczorek - Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
Członek Komisji Przetargowej
4. Magdalena Brulewska - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiemu Zarządowi Dróg w Opolu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Ilość odwiedzin: | 471 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Alicja Trychan - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami |
Osoba, która odpowiada za treść: | Alicja Trychan - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2013-11-13 13:10:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-11-13 13:10:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-11-15 13:12:32 |