ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.104.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 14 lutego 2013r.
w sprawie przeprowadzenia postępowania „na wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola” i powołania komisji
Na podstawie §8 i §9 Uchwały Nr XXXVI/553/12 Rady Miasta Opola z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie emisji obligacji komunalnych miasta Opola oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu, zarządzam co następuje:
§1
1. Wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola o wartości 46.400.000 zł zostanie dokonany na podstawie wyboru najlepszej oferty spośród ofert zgłoszonych przez oferentów w postępowaniu ofertowym na zasadach określonych w Zaproszeniu do składania ofert.
2. W trakcie prowadzonego postępowania ofertowego dopuszcza się (pomocniczo) korzystanie z zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
§2
1. Zaproszenie do składania ofert zostanie przekazane do 4 banków:
1) Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.,
2) Bank Gospodarstwa Krajowego,
3) Bank Millennium S.A.,
4) Bank Handlowy w Warszawie S.A.;
które zgodnie z posiadaną przez Wydział Budżetu Urzędu Miasta Opola wiedzą uczestniczyły już w emisji obligacji komunalnych jednostek samorządu terytorialnego.
2. Zaproszenie, o którym mowa w ust. 1 zostanie przekazane za pomocą faksu lub przy wykorzystaniu poczty elektronicznej.
§3
1. Powołuje się Komisję ds. prowadzenia postępowania ofertowego zwaną dalej „Komisją” w składzie:
1) Przewodniczący Komisji – Paweł Krawczyk; Naczelnik Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Opola,
2) Członek Komisji – Mariusz Morawski; Kierownik Referatu Prognozowania Finansowego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
3) Członek Komisji – Marcin Baraniewicz; Kierownik Referatu Planowania Budżetu w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
4) Członek Komisji (Sekretarz) – Małgorzata Jasińska Inspektor w Referacie Prognozowania Finansowego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola.
2. Do zadań Komisji będzie należało:
1) czuwanie nad prawidłowością przebiegu postępowania,
2) sporządzanie odpowiedzi na zapytania oferentów,
3) przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
4) wnioskowanie do Prezydenta Miasta Opola o zamknięcie postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.
5) sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności.
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Budżetu w Urzędzie Miasta Opola.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński