logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.104.2013-CZASOWE/13 z dnia 2013-02-14
w sprawie przeprowadzenia postępowania „na wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola” i powołania komisji

ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.104.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 14 lutego 2013r.
 
 
w sprawie przeprowadzenia postępowania „na wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola” i powołania komisji
 
 
Na podstawie §8 i §9 Uchwały Nr XXXVI/553/12 Rady Miasta Opola z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie emisji obligacji komunalnych miasta Opola oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu, zarządzam co następuje:
 
 
§1
 
1.      Wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola o wartości 46.400.000 zł zostanie dokonany na podstawie wyboru najlepszej oferty spośród ofert zgłoszonych przez oferentów w postępowaniu ofertowym na zasadach określonych w Zaproszeniu do składania ofert.
 
2.       W trakcie prowadzonego postępowania ofertowego dopuszcza się (pomocniczo) korzystanie z zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
 
§2
 
1.      Zaproszenie do składania ofert zostanie przekazane do 4 banków:
1)     Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.,
2)     Bank Gospodarstwa Krajowego,
3)     Bank Millennium S.A.,
4)     Bank Handlowy w Warszawie S.A.;
 
które zgodnie z posiadaną przez Wydział Budżetu Urzędu Miasta Opola wiedzą uczestniczyły już w emisji obligacji komunalnych jednostek samorządu terytorialnego.
 
2.        Zaproszenie, o którym mowa w ust. 1 zostanie przekazane za pomocą faksu lub przy wykorzystaniu poczty elektronicznej.
 
§3
 
1.      Powołuje się Komisję ds. prowadzenia postępowania ofertowego zwaną dalej „Komisją” w składzie:
1)      Przewodniczący Komisji – Paweł Krawczyk; Naczelnik Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Opola,
2)      Członek Komisji – Mariusz Morawski; Kierownik Referatu Prognozowania Finansowego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
3)      Członek Komisji – Marcin Baraniewicz; Kierownik Referatu Planowania Budżetu w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
4)      Członek Komisji (Sekretarz) – Małgorzata Jasińska Inspektor w Referacie Prognozowania Finansowego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola.
 
 
 
2.      Do zadań Komisji będzie należało:
1)      czuwanie nad prawidłowością przebiegu postępowania,
2)      sporządzanie odpowiedzi na zapytania oferentów,
3)      przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
4)      wnioskowanie do Prezydenta Miasta Opola o zamknięcie postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.
5)      sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności.         
 
§4
 
Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Budżetu w Urzędzie Miasta Opola.
 
§5
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
 
 
 
Ilość odwiedzin: 1488
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Paweł Krawczyk - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Krawczyk - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2013-02-14 15:20:00
Data udostępnienia informacji: 2013-02-14 15:20:00
Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-22 15:22:02

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner