ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.121.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 26 lutego 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przeprowadzenie czynności eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe oraz odbiór, transport i unieszkodliwienie w zakładzie specjalistycznym odpadów pochodzących z tych urządzeń.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Przewodniczący Komisji Przetargowej
2. Jolanta Olszewska - Przedstawiciel
Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Zastępca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
3. Aleksandra Warycka - Przedstawiciel
Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Członek Komisji Przetargowej
4. Małgorzata Panek - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się: Wydziałowi Inwestycji Miejskich oraz Wydziałowi Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 476 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2013-02-26 09:18:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-02-26 09:18:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-03-01 09:20:17 |