ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.171.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 20 marca 2013 r.
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: PP nr 28 – Żłobek nr 2 dostosowanie obiektu do wymagań p.poż.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) postanawiam:
§ 1
1. W Zarządzeniu nr OR-I.0050.102.2013 Prezydenta Miasta Opola z dnia 14 lutego 2013r. w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
PP nr 28 – Żłobek nr 2 dostosowanie obiektu do wymagań p.poż.
nazwa zadania otrzymuje nowe brzmienie:
PP nr 28 – Żłobek nr 2 dostosowanie obiektu do wymagań p.poż. i sanitarnych.
§ 2
Pozostałe postanowienia nie ulegają zmianie.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 616 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2013-03-20 08:35:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-03-20 08:35:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-03-22 08:37:13 |