ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.170.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 20 marca 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu systemów alarmowych obiektach Urzędu Miasta Opola”.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Kierownik Referatu Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Wojciech Łotecki - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Kierownik Referatu Administracyjnego
Z – ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Piotr Szewczuk - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Podinspektor
Członek Komisji Przetargowej
4. Katarzyna Bil - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Inspektor
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich Referatowi Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Administracyjno - Gospodarczemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 551 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2013-03-20 08:37:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-03-20 08:37:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-03-22 08:39:51 |