ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.230.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 17 kwietnia 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
zadanie nr 1:
Zakup i dostawa papieru ksero, papieru do plotera do Urzędu Miasta Opola;
Zadanie nr 2:
Zakup i dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie art. 21 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Wojciech Łotecki - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno –
Gospodarczego
Z-ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Bogusława Goszczyńska - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno –
Gospodarczego
Członek Komisji Przetargowej
4. Małgorzata Panek - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich i Wydziałowi Administracyjno – Gospodarczemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 515 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2013-04-17 11:09:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-04-17 11:09:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-04-24 11:11:59 |