logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.241.2013-OBOWIĄZUJĄCE/13 z dnia 2013-04-24
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania, składu oraz zasad działania Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego m. Opola

ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.241.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 24 kwietnia 2013 r.
 
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania, składu oraz zasad działania Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego m. Opola.
 
 
Na podstawie art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. Nr 89, poz. 590 z późn. zm.) ustalam, co następuje:
§ 1
 
W Regulaminie Pracy Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0151-501/2007 Prezydenta Miasta Opola z dnia 8 października 2007 r. w sprawie powołania, składu oraz zasad działania Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego m. Opola, zmienionym zarządzeniami Nr: OR.I-0151-2201/2010 z dnia 1 października 2010 r.; OR-I.0050.19.2012 z dnia 11 stycznia 2012 r. wprowadzam następujące zmiany:
1)    § 6 otrzymuje brzmienie:
1. W skład Zespołu wchodzą:
1)    I zastępca Szefa Zespołu – Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego;
2)    II zastępca Szefa Zespołu – Kierownik Referatu ds. zarządzania kryzysowego – Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
3)    Grupa robocza o charakterze stałym:
                       a)     grupa planowania cywilnego;
                       b)     grupa monitorowania, prognoz i analiz;
- etatowi pracownicy Referatu ds. zarządzania kryzysowego - Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, którzy są uzupełniani poprzez włączenie do ich składu przedstawicieli służb, inspekcji i straży.
4)    Grupa robocza o charakterze czasowym:
                       a)     grupa operacji i organizacji działań - przedstawiciele:
1.         Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej;
2.         Komendy Miejskiej Policji;
3.         Straży Miejskiej;
4.         Wydziału Organizacyjnego;
5.         Zespołu Radców Prawnych;
6.         Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej;
7.         Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa;
8.         Wydziału Oświaty;
9.         Rzecznik Prasowy Prezydenta;
10.      Miejski Konserwator Zabytków;
11.      Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
12.      Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej;
13.      Powiatowego Inspektoratu Weterynarii;
14.      Miejskiego Zarządu Dróg;
15.      Wodociągów i Kanalizacji Spółki z o.o.;
16.      Katedry Ochrony Powierzchni Ziemi Wydziału Przyrodniczo-Technicznego Uniwersytetu Opolskiego.
 
 
                       b)     grupa zabezpieczenia logistycznego - przedstawiciele:
1.         Wydziału Inwestycji Miejskich;
2.         Wydziału Gospodarki Nieruchomościami;
3.         Wydziału Geodezji i Kartografii;
4.         Wydziału Zarządzania Zasobem Komunalnym;
5.         Wydziału Komunikacji;
6.         Wydziału Spraw Obywatelskich;
7.         Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa;
8.         Biura Urbanistycznego;
9.         Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;
10.      Wydziału Informatyki;
11.      Wydziału Budżetu;
12.      Wydziału Finansowo-Księgowego;
13.      Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki;
14.      Biura Organizacji Transportu Zbiorowego;
15.      Zakładu Komunalnego Spółki z o.o.;
16.      Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Spółki z o.o.;
17.      Telekomunikacji Polskiej S.A. Obszaru Telekomunikacji w Opolu;
18.      TAURON Dystrybucja Oddziału w Opolu;
19.      GSG Oddziału Zakładu Gazowniczego w Opolu;
20.      Stacji Hydrologiczno – Meteorologicznej w Opolu;
21.      Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Zarząd Zlewni Środkowej Odry Odcinek Opolski;
22.      Energetyki Cieplnej Opolszczyzny S.A.;
23.      Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych;
24.      PKP PLK Zakładu Linii Kolejowych w Opolu;
25.      Wojskowej Komendy Uzupełnień w Opolu.
 
        c)          grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej – przedstawiciele:
1.         Wydziału Polityki Społecznej;
2.         SP ZOZ – Centrum, Śródmieście, Zaodrze;
3.         Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
4.         Biura Organizacji Pozarządowych;
5.         Wydziału Oświaty.
5)    W miarę potrzeb, określony w ust. 1 skład Zespołu, może być rozszerzony poprzez udział w pracach Zespołu innych osób głównie specjalistów oraz pracowników merytorycznych Urzędu.
2. W skład grup roboczych wymienionych w ppkt. 1 i 2 mogą wchodzić również specjaliści, eksperci z jednostek organizacyjnych działających na terenie m. Opola (np. pracownicy naukowi z Uniwersytetu Opolskiego, Politechniki Opolskiej, zarządców nieruchomości), osoby zaufania społecznego, a także przedstawiciele organów władzy publicznej lub społecznych organizacji ratowniczych zaproszeni do prac Zespołu.
2)    § 16 otrzymuje brzmienie:
1.    Zespół ds. ewakuacji:
1)        kierownikiem Zespołu ds. ewakuacji jest z-ca naczelnika Wydziału Zarządzania Kryzysowego;
2)        do zadań kierownika zespołu należy:
                                a)          opracowanie i przedstawianie Szefowi PZZK zaktualizowanego planu ewakuacji i przyjęcia ludności wraz z projektem zmian zarządzenia dotyczącego zasad ewakuacji ludności w przypadku zmian w w/w dokumencie;
                                b)          aktualizacji szczegółowego zakresu zadań dla członków Zespołu;
3)        zadania, organizacja i skład całego Zespołu zawarta jest w „Planie ewakuacji II stopnia m. Opola” stanowiącego załącznik funkcjonalny do „Powiatowego Planu zarządzania kryzysowego dla miasta Opola”
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Ilość odwiedzin: 473
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Rajmund Dorotnik - Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Osoba, która odpowiada za treść: Rajmund Dorotnik - Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2013-04-24 13:42:00
Data udostępnienia informacji: 2013-04-24 13:42:00
Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-26 13:44:24

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner