|
Zarządzenia: 0050/OR-I.0050.386.2013 - OBOWIĄZUJĄCE/13 z dnia 2013-07-11 w sprawie rozpatrzenia wniosków wniesionych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy L. Powolnego w Opolu ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.386.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 11 lipca 2013 r.
w sprawie rozpatrzenia wniosków wniesionych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy L. Powolnego w Opolu
Na podstawie art. 17 pkt 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647, poz. 951, poz. 1445, z 2013 r. poz. 21, poz. 405) i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594) zarządzam, co następuje:
§ 1.
- Uwzględnia się wnioski wniesione do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy L. Powolnego w Opolu, wyszczególnione w pozycjach: 1, 4, 6, 9, 10, 11, 12 Załącznika.
- Uwzględnia się częściowo wnioski wniesione do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy L. Powolnego w Opolu, wyszczególnione w pozycjach: 2, 8, 13 Załącznika.
- Pozostawia się bez rozstrzygnięcia wnioski wniesione do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy L. Powolnego w Opolu, wyszczególnione w pozycjach: 3, 5, 7 Załącznika.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Biura Urbanistycznego.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Wiśniewski
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 980 | Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny | Osoba, która wytworzyła informację: | Krzysztof Śliwa - Naczelnik Biura Urbanistycznego | Osoba, która odpowiada za treść: | Krzysztof Śliwa - Naczelnik Biura Urbanistycznego | Osoba, która wprowadzała dane: | Anna Kwiatkowska-Kazimierska | Data wytworzenia informacji: | 2013-07-11 12:15:00 | Data udostępnienia informacji: | 2013-07-11 12:15:00 | Data ostatniej aktualizacji: | 2013-07-16 12:21:18 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|