ZARZĄDZENIE NR OR.I.0050.510.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 02 września 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zimowe oczyszczanie nawierzchni jezdni na ulicach miasta Opola”.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Anna Witych - Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg
Z-ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Piotr Jurczyk - Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg
Członek Komisji Przetargowej
4. Magdalena Łysień - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich: Referatowi Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiemu Zarządowi Dróg w Opolu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Ilość odwiedzin: | 584 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2013-09-02 13:07:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-09-02 13:07:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-09-04 13:09:08 |