ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.539.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 23 września 2013 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Przebudowa nawierzchni jezdni i chodnika w ciągu ulicy Sosnkowskiego na odcinku od ul. Pużaka do ul. Mikołajczyka oraz od Horoszkiewicza do Rzeszowskiej.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zmianami), nazywanej w dalszej części Prawem. postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Magdalena Łysień - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Z - ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Remigiusz Broszkiewicz - Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg
Członek Komisji Przetargowej
4. Ryszard Wieczorek - Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg
Członek Komisji Przetargowej
5. Joanna Szurgut - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich: Referatowi Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiemu Zarządowi Dróg.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko