logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.554.2013-CZASOWE/13 z dnia 2013-09-30
w sprawie dokonania zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2013 rok w ramach tego samego działu

ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.554.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 września 2013 r.
 
w sprawie dokonania zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2013 rok w ramach tego samego działu.
 
Na podstawie art. 257 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885, poz. 938) oraz § 10 ust. 2 uchwały Rady Miasta Opola Nr XXXV/548/12 z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta Opola na 2013 rok – Prezydent Miasta Opola postanawia:
 
§ 1
 
Dokonać zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2013 rok między paragrafami w ramach tego samego działu:
 
Dział 600 – Transport i łączność                                                                                         -
 
Rozdział 60015 – Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu                                         - 8.500 zł
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg – Miejski Zarząd Dróg                                                    - 8.500 zł
Wydatki bieżące                                                                                                                 - 8.500 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych                                   - 8.500 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                                                - 8.500 zł
 
Rozdział 60095 – Pozostała działalność                                                                             + 8.500 zł
- Dokumentacja pozostała – Miejski Zarząd Dróg                                                                 + 8.500 zł
Wydatki bieżące                                                                                                                + 8.500 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych                                 + 8.500 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                                              + 8.500 zł
 
Dział 750 – Administracja publiczna                                                                                            -
 
Rozdział 75075 – Promocja jednostek samorządu terytorialnego                                                       -
- Wydatki bieżące – Biuro Promocji i Współpracy Międzynarodowej                                                   -
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych                               + 4.000 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia                                                - 26.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                                          + 30.000 zł
 
- wynagrodzenia i składki od nich naliczane                                                - 4.000 zł
§ 4170 – Wynagrodzenia bezosobowe                                                       - 4.000 zł
 
Dział 852 – Pomoc społeczna                                                                                                   -
  
Rozdział 85219 – Ośrodki pomocy społecznej                                                                              -
- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie – wydatki bieżące                                                                  -
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych                              - 33.180 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia                                                - 26.970 zł
§ 4270 – Zakup usług remontowych                                                           - 6.210 zł
 
- wynagrodzenia i składki od nich naliczane                                           + 33.180 zł
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników                                     + 27.700 zł
§ 4110 – Składki na ubezpieczenia społeczne                                         + 4.800 zł
§ 4120 – Składki na Fundusz Pracy                                                           + 680 zł
 
Dział 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska                                                     -
 
Rozdział 90015 – Oświetlenie ulic, placów i dróg                                                                        -
- Wydatki na oświetlenie ulic                                                                                                      -
Wydatki bieżące                                                                                                                       -
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych                                          -
§ 4260 – Zakup energii                                                                       - 250.000 zł
§ 4270 – Zakup usług remontowych                                                   + 250.000 zł
 
 
§ 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Budżetu.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Wiśniewski
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: 566
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Paweł Krawczyk - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Krawczyk - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2013-09-30 13:36:00
Data udostępnienia informacji: 2013-09-30 13:36:00
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-09 13:40:13

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner