logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.127.2014 - CZASOWE/14 z dnia 2014-03-04
w sprawie przeprowadzenia postępowania „na wybór podmiotu pełniącego między innymi funkcję Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola” i powołania komisji przetar

ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.127.2014
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 04 marca 2014r.

w sprawie przeprowadzenia postępowania „na wybór podmiotu pełniącego między innymi funkcję Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola” i powołania komisji przetargowej

Na podstawie §8 i §9 Uchwały Nr LIV/801/14 Rady Miasta Opola z dnia 30 stycznia 2014r. w sprawie emisji obligacji komunalnych Miasta Opola oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu, zarządzam co następuje:

§1

  1. Wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola w 2014r. o wartości 43.000.000 zł, zostanie dokonany na podstawie wyboru najlepszej oferty spośród ofert zgłoszonych przez oferentów w postępowaniu przetargowym na zasadach określonych w Specyfikacji Warunków Przetargu oraz „Ogłoszeniu o przetargu” zatwierdzonych przez Prezydenta Miasta Opola.
  2. Postępowanie przetargowe zostanie przeprowadzone na podstawie zapisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ze szczególnym uwzględnieniem art. 701 – 705 .
  3. W trakcie prowadzonego postępowania przetargowego dopuszcza się (pomocniczo) korzystanie z zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.

§2

  1. Całość materiałów składających się na dokumentację przetargową zostanie umieszczona na oficjalnej stronie internetowej miasta Opola. 
  2. Pomocniczo informacja o wszczęciu procedury przetargowej (ogłoszenie) zostanie przekazana do co najmniej 5 banków, które zgodnie z posiadaną przez Wydział Budżetu Urzędu Miasta Opola wiedzą uczestniczyły już w emisji obligacji komunalnych jednostek samorządu terytorialnego.
  3. Informacja, o której mowa w ust. 2 zostanie przekazana za pomocą faksu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§3

  1. Powołuje się Komisję Przetargową zwaną dalej „Komisją” w składzie:
  1. Przewodniczący Komisji – Paweł Krawczyk Naczelnik Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Opola,
  2. Członek Komisji – Lucyna Pruchnicka Główny Specjalista w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
  3. Członek Komisji – Małgorzata Jasińska Inspektor w Referacie Prognozowania Finansowego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
  4. Członek Komisji – Jarosław Jarosz Specjalista w Referacie Prognozowania Finansowego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,

 

  1. Do zadań Komisji będzie należało:
  1. czuwanie nad prawidłowością przebiegu postępowania przetargowego,
  2. sporządzanie odpowiedzi na zapytania oferentów,
  3. otwarcie ofert,
  4. dokonanie oceny czy oferenci, którzy złożyli oferty spełniają warunki określone w Specyfikacji Warunków Przetargu,
  5. dokonanie oceny ofert ważnych,
  6. przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
  7. wnioskowanie o unieważnienie postępowania.
  8. sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności o których mowa w pkt. 3) - 7).

§4

Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Budżetu w Urzędzie Miasta Opola.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Prezydent Miasta

Ryszard Zembaczyński

Ilość odwiedzin: 448
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Paweł Krawczyk - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Krawczyk - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Kaleta
Data wytworzenia informacji: 2014-03-04 08:06:00
Data udostępnienia informacji: 2014-03-04 08:06:00
Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-05 08:10:57

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner