|
Zarządzenia: 0050/OR-I.0050.127.2014 - CZASOWE/14 z dnia 2014-03-04 w sprawie przeprowadzenia postępowania „na wybór podmiotu pełniącego między innymi funkcję Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola” i powołania komisji przetar ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.127.2014
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 04 marca 2014r.
w sprawie przeprowadzenia postępowania „na wybór podmiotu pełniącego między innymi funkcję Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola” i powołania komisji przetargowej
Na podstawie §8 i §9 Uchwały Nr LIV/801/14 Rady Miasta Opola z dnia 30 stycznia 2014r. w sprawie emisji obligacji komunalnych Miasta Opola oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu, zarządzam co następuje:
§1
- Wybór Agenta Emisji w związku z emisją obligacji komunalnych miasta Opola w 2014r. o wartości 43.000.000 zł, zostanie dokonany na podstawie wyboru najlepszej oferty spośród ofert zgłoszonych przez oferentów w postępowaniu przetargowym na zasadach określonych w Specyfikacji Warunków Przetargu oraz „Ogłoszeniu o przetargu” zatwierdzonych przez Prezydenta Miasta Opola.
- Postępowanie przetargowe zostanie przeprowadzone na podstawie zapisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ze szczególnym uwzględnieniem art. 701 – 705 .
- W trakcie prowadzonego postępowania przetargowego dopuszcza się (pomocniczo) korzystanie z zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
§2
- Całość materiałów składających się na dokumentację przetargową zostanie umieszczona na oficjalnej stronie internetowej miasta Opola.
- Pomocniczo informacja o wszczęciu procedury przetargowej (ogłoszenie) zostanie przekazana do co najmniej 5 banków, które zgodnie z posiadaną przez Wydział Budżetu Urzędu Miasta Opola wiedzą uczestniczyły już w emisji obligacji komunalnych jednostek samorządu terytorialnego.
- Informacja, o której mowa w ust. 2 zostanie przekazana za pomocą faksu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§3
- Powołuje się Komisję Przetargową zwaną dalej „Komisją” w składzie:
- Przewodniczący Komisji – Paweł Krawczyk Naczelnik Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Opola,
- Członek Komisji – Lucyna Pruchnicka Główny Specjalista w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
- Członek Komisji – Małgorzata Jasińska Inspektor w Referacie Prognozowania Finansowego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
- Członek Komisji – Jarosław Jarosz Specjalista w Referacie Prognozowania Finansowego w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola,
- Do zadań Komisji będzie należało:
- czuwanie nad prawidłowością przebiegu postępowania przetargowego,
- sporządzanie odpowiedzi na zapytania oferentów,
- otwarcie ofert,
- dokonanie oceny czy oferenci, którzy złożyli oferty spełniają warunki określone w Specyfikacji Warunków Przetargu,
- dokonanie oceny ofert ważnych,
- przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
- wnioskowanie o unieważnienie postępowania.
- sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności o których mowa w pkt. 3) - 7).
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Budżetu w Urzędzie Miasta Opola.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Ilość odwiedzin: | 448 | Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny | Osoba, która wytworzyła informację: | Paweł Krawczyk - Naczelnik Wydziału Budżetu | Osoba, która odpowiada za treść: | Paweł Krawczyk - Naczelnik Wydziału Budżetu | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Kaleta | Data wytworzenia informacji: | 2014-03-04 08:06:00 | Data udostępnienia informacji: | 2014-03-04 08:06:00 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-03-05 08:10:57 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|