ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.136.2014
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 10 marca 2014 r.
w sprawie zmiany zarządzenia powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Wykonywanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz usuwania niesprawności urządzeń, sieci i instalacji oświetlenia ulicznego w Opolu składającego się z 4340 punktów świetlnych stanowiących majątek Miasta Opola w celu utrzymania ich w pełnej gotowości i sprawności technicznej w okresie od 01.03.2014 r. do 31.12.2015 r.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz.907 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Dokonać zmiany składu komisji w Zarządzeniu nr OR.I-0050.45.2014 Prezydenta Miasta Opola z dnia 27 stycznia 2014 r. w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn. „Wykonywanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz usuwania niesprawności urządzeń, sieci i instalacji oświetlenia ulicznego w Opolu składającego się z 4340 punktów świetlnych stanowiących majątek Miasta Opola w celu utrzymania ich w pełnej gotowości i sprawności technicznej w okresie od 01.03.2014 r. do 31.12.2015 r.”
§ 1 otrzymuje nowe brzmienie:
„Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa
- Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Beata Sprawka
- Przedstawiciel Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Zastępca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Zbigniew Gwizdek
- Przedstawiciel Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Członek Komisji Przetargowej
4. Małgorzata Panek
- Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Pozostałe postanowienia nie ulegają zmianie.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z up.Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta