ZARZĄDZENIE NR OR.I.0050.148.2014
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 18 marca 2014 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz ploterów do Urzędu Miasta Opola i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miasta Opola”.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa
- Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Przewodnicząca Komisji Przetargowej
2. Jarosław Starszak
- Przedstawiciel Wydziału Informatyki
Z-ca Przewodniczącej Komisji Przetargowej
3. Magdalena Mazurek
- Przedstawiciel Wydziału Informatyki
Członek Komisji Przetargowej
4. Paweł Chmiel
- Przedstawiciel Wydziału Informatyki
Członek Komisji Przetargowej
5. Magdalena Łysień
- Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Zamówień Publicznych
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich: Referatowi Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Informatyki Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z up. Prezydenta Miasta Opola
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta