|
Zarządzenia: 0050/OR-I.0050.551.2015 - OBOWIĄZUJĄCE/15 z dnia 2015-11-06 dot. wniosku w sprawie umorzenia opłaty z tytułu wieczystego użytkowania gruntu za lata 2013-2015 wraz z odsetkami z w/w tytułu
ZARZĄDZENIE NR OR.I.0050. 551 .2015
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 6 listopada 2015 r.
dot. wniosku w sprawie umorzenia opłaty z tytułu wieczystego użytkowania gruntu za lata 2013-2015 wraz z odsetkami z w/w tytułu
Na podstawie art. 59 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.) oraz uchwały Nr LXVI/680/10 Rady Miasta Opola z dnia 22 kwietnia 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym przypadających miastu Opolu oraz jego jednostkom organizacyjnym z późn. zm., art. 3 i 5 ustawy z dnia 30.04.2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. Nr 123 poz.1291 z późn. zm.), art. 3 Rozporządzenia Komisji (UE)
nr 1407/2013 z dnia 18.12.2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352/1 z dnia 24.12.2013 r.), po rozpatrzeniu wniosku z dnia 21 września 2015 r. – postanawiam, co następuje:
§ 1
Wyrazić zgodę dla Pana Marka Ganczarskiego, prowadzącego firmę pod nazwą PPUH „MAG” w Opolu, przy ul. Zielonogórskiej 6 na rozłożenie opłaty z tytułu wieczystego użytkowania gruntu za lata 2013-2015 w łącznej kwocie 13.821,38 zł (11.920,35 zł - należność główna oraz 1.901,03 zł - odsetki) na 20 rat, płatnych w następujących terminach:
1 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.11.2015 r.
|
2 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.12.2015 r.
|
3 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.01.2016 r.
|
4 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.02.2016 r.
|
5 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.03.2016 r.
|
6 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.04.2016 r.
|
7 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.05.2016 r.
|
8 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.06.2016 r.
|
9 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.07.2016 r.
|
10 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.08.2016 r.
|
11 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.09.2016 r.
|
12 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.10.2016 r.
|
13 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.11.2016 r.
|
14 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.12.2016 r.
|
15 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.01.2017 r.
|
16 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.02.2017 r.
|
17 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.03.2017 r.
|
18 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.04.2017 r.
|
19 rata
|
w wysokości
|
691,07 zł
|
płatna do 20.05.2017 r.
|
20 rata
|
w wysokości
|
691,05 zł
|
płatna do 20.06.2017 r.
|
W przypadku niedotrzymania terminów płatności, kwota należności będzie wymagalna w całości wraz z należnymi odsetkami ustawowymi.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Arkadiusz Wiśniewski
Ilość odwiedzin: | 321 | Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny | Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Plewka - Z-ca Skarbnika Miasta | Osoba, która odpowiada za treść: | Anna Plewka - Z-ca Skarbnika Miasta | Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska | Data wytworzenia informacji: | 2015-11-06 09:23:00 | Data udostępnienia informacji: | 2015-11-06 09:23:00 | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-11-10 09:26:07 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|