logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.138.2015-CZASOWE/15 z dnia 2015-03-09
w sprawie przeprowadzenia postępowania „na najem terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych” i powołania komisji

ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.138.2015
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 09 marca 2015r.

w sprawie przeprowadzenia postępowania „na najem terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych” i powołania komisji

 

Na podstawie art. 30 ust. 2, pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013r.  poz. 594 j.t. ze zmianami) oraz §2 uchwały Nr VII/74/15 Rady Miasta Opola z dnia 26 lutego 2015r. w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków stanowiących dochody budżetu Miasta Opola instrumentem płatniczym w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2013 poz. 907 j.t. ze zmianami), zarządzam co następuje:

§1

  1. Wybór Agenta rozliczeniowego świadczącego na rzecz Miasta Opola usługi w zakresie najmu terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych zostanie dokonany na podstawie wyboru najlepszej oferty spośród ofert zgłoszonych przez oferentów w postępowaniu ofertowym na zasadach określonych w Zaproszeniu do składania ofert.
  2. Terminale, o których mowa w ust. 1 będą wykorzystywane w kasach przez następujące jednostki budżetowe Miasta Opola:
    1) Urząd Miasta Opola,
    2) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu,
    3) Centrum Wystawienniczo – Kongresowe w Opolu.
  3.  W trakcie prowadzonego postępowania ofertowego dopuszcza się (pomocniczo) korzystanie z zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.

§2

  1. Zaproszenie do składania ofert zostanie przekazane do 12 Agentów rozliczeniowych:
    1) Centrum Elektronicznych Usług  Płatniczych eService Sp. z o.o.
    2) Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.,
    3) Bank Pekao S.A.,
    4) Credit Agricole Bank Polska S.A.,
    5) eCard S.A.
    6) Elavon Financial Services Ltd.,
    7) First Data Polska S.A.,
    8) IT Card Centrum Technologii Płatniczych S.A.,
    9) PaySquare SE,
    10) PayTel S.A.,
    11) Raiffeisen Bank Polska S.A.
    12) SIX Payment Services (Europe) S.A.
  2. Zaproszenie, o którym mowa w ust. 1 zostanie przekazane za pomocą faksu lub przy wykorzystaniu poczty elektronicznej.
  3. W przypadku pojawienia się innego zainteresowanego podmiotu i na jego wniosek, akceptuje się jego udział w postępowaniu.

§3

  1. Powołuje się Komisję ds. prowadzenia postępowania ofertowego zwaną dalej „Komisją” w składzie:
    1) Przewodniczący Komisji – Paweł Krawczyk (Naczelnik Wydziału Budżetu),
    2) Członek Komisji – Tomasz Filipkowski (Naczelnik wydziału Podatków i Opłat Lokalnych),
    3) Członek Komisji  – Aleksander Sienkiewicz – (Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowo – Księgowego),
    4) Członek Komisji – Anna Pawleta - Zieleźny (Główny Specjalista w Wydziale Budżetu),
    5) Członek Komisji – Kornelia Greupner (Kierownik Referatu Rozliczeń Budżetowych w Wydziale Finansowo – Księgowym)
  2. Do zadań Komisji będzie należało:
    1) czuwanie nad prawidłowością przebiegu postępowania,
    2) sporządzanie odpowiedzi na zapytania oferentów,
    3) przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
    4) wnioskowanie do Prezydenta Miasta Opola o zamknięcie postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert,
    5) sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności.        

§4

Wykonanie zarządzenia powierza się:

1) w Urzędzie Miasta Opola: Wydziałowi Finansowo – Księgowemu, Wydziałowi Podatków i Opłat Lokalnych oraz Wydziałowi Budżetu,
2)
Miejskiemu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Opolu,
3)
Centrum Wystawienniczo Kongresowemu w Opolu.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Prezydent  Miasta
Arkadiusz Wiśniewski

 

 

 

Ilość odwiedzin: 530
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Paweł Krawczyk-Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Krawczyk-Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2015-03-09 13:27:24
Data udostępnienia informacji: 2015-03-09 13:27:24
Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-09 14:16:11

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner