|
Zarządzenia: 0050/OR-I.0050.138.2015-CZASOWE/15 z dnia 2015-03-09 w sprawie przeprowadzenia postępowania „na najem terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych” i powołania komisji ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.138.2015
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 09 marca 2015r.
w sprawie przeprowadzenia postępowania „na najem terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych” i powołania komisji
Na podstawie art. 30 ust. 2, pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013r. poz. 594 j.t. ze zmianami) oraz §2 uchwały Nr VII/74/15 Rady Miasta Opola z dnia 26 lutego 2015r. w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków stanowiących dochody budżetu Miasta Opola instrumentem płatniczym w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2013 poz. 907 j.t. ze zmianami), zarządzam co następuje:
§1
- Wybór Agenta rozliczeniowego świadczącego na rzecz Miasta Opola usługi w zakresie najmu terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych zostanie dokonany na podstawie wyboru najlepszej oferty spośród ofert zgłoszonych przez oferentów w postępowaniu ofertowym na zasadach określonych w Zaproszeniu do składania ofert.
- Terminale, o których mowa w ust. 1 będą wykorzystywane w kasach przez następujące jednostki budżetowe Miasta Opola:
1) Urząd Miasta Opola,
2) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu,
3) Centrum Wystawienniczo – Kongresowe w Opolu.
- W trakcie prowadzonego postępowania ofertowego dopuszcza się (pomocniczo) korzystanie z zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
§2
- Zaproszenie do składania ofert zostanie przekazane do 12 Agentów rozliczeniowych:
1) Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
2) Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.,
3) Bank Pekao S.A.,
4) Credit Agricole Bank Polska S.A.,
5) eCard S.A.
6) Elavon Financial Services Ltd.,
7) First Data Polska S.A.,
8) IT Card Centrum Technologii Płatniczych S.A.,
9) PaySquare SE,
10) PayTel S.A.,
11) Raiffeisen Bank Polska S.A.
12) SIX Payment Services (Europe) S.A.
- Zaproszenie, o którym mowa w ust. 1 zostanie przekazane za pomocą faksu lub przy wykorzystaniu poczty elektronicznej.
- W przypadku pojawienia się innego zainteresowanego podmiotu i na jego wniosek, akceptuje się jego udział w postępowaniu.
§3
- Powołuje się Komisję ds. prowadzenia postępowania ofertowego zwaną dalej „Komisją” w składzie:
1) Przewodniczący Komisji – Paweł Krawczyk (Naczelnik Wydziału Budżetu),
2) Członek Komisji – Tomasz Filipkowski (Naczelnik wydziału Podatków i Opłat Lokalnych),
3) Członek Komisji – Aleksander Sienkiewicz – (Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowo – Księgowego),
4) Członek Komisji – Anna Pawleta - Zieleźny (Główny Specjalista w Wydziale Budżetu),
5) Członek Komisji – Kornelia Greupner (Kierownik Referatu Rozliczeń Budżetowych w Wydziale Finansowo – Księgowym)
- Do zadań Komisji będzie należało:
1) czuwanie nad prawidłowością przebiegu postępowania,
2) sporządzanie odpowiedzi na zapytania oferentów,
3) przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
4) wnioskowanie do Prezydenta Miasta Opola o zamknięcie postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert,
5) sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności.
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się:
1) w Urzędzie Miasta Opola: Wydziałowi Finansowo – Księgowemu, Wydziałowi Podatków i Opłat Lokalnych oraz Wydziałowi Budżetu,
2) Miejskiemu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Opolu,
3) Centrum Wystawienniczo Kongresowemu w Opolu.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Arkadiusz Wiśniewski
Ilość odwiedzin: | 530 | Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny | Osoba, która wytworzyła informację: | Paweł Krawczyk-Naczelnik Wydziału Budżetu | Osoba, która odpowiada za treść: | Paweł Krawczyk-Naczelnik Wydziału Budżetu | Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska | Data wytworzenia informacji: | 2015-03-09 13:27:24 | Data udostępnienia informacji: | 2015-03-09 13:27:24 | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-03-09 14:16:11 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|