ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151 -276/11
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 16 czerwca 2011 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miasta Opola. Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych. Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż mebli do korytarzy”.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
Przewodniczący Komisji Przetargowej
2. Agata Klemczak - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Kierownik Referatu Gospodarczego
Z - ca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
3. Aleksandra Lukosz - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Podinspektor
Członek Komisji Przetargowej
4. Katarzyna Bil - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Inspektor
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich: Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Administracyjno – Gospodarczemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Początek
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 449 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich |
Osoba, która wprowadzała dane: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 2011-06-16 13:24:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2011-06-16 13:24:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2011-06-20 13:27:14 |