ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1. 20.2011
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 16 sierpnia 2011 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) – ustalam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Opola, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-125/06 z dnia 29 września 2006 r., OR.I-0152-131/06 z dnia 24 października 2006 r., OR.I-0152-20/07 z dnia 26 stycznia 2007 r., OR.I-0152-44/07 z dnia 21 marca 2007 r., OR.I-0152-47/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-77/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-0152-126/07 z dnia 18 września 2007 r., OR.I-0152-142/07 z dnia 30 października 2007 r., OR.I-0152-148/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-186/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., OR.I-0152-194/08 z dnia 25 lutego 2008 r., OR.I-0152-208/08 z dnia 18 marca 2008 r., OR.I-0152-219/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-238/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-263/08 z dnia 22 lipca 2008 r., OR.I-0152-323/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-334/08 z dnia 27 listopada 2008 r., OR.I-0152-419/09 z dnia 1 kwietnia 2009 r., OR.I-0152-438/09 z dnia 7 maja 2009 r., OR.I-0152-488/09 z dnia 12 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-514/09 z dnia 14 października 2009 r., OR.I-0152-550/09 z dnia 17 grudnia 2009 r., OR.I-0152-560/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-564/10 z dnia 27 stycznia 2010 r., OR.I-0152-608/10 z dnia 1 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-621/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-646/10 z dnia 30 czerwca 2010 r., OR.I-0152-699/10 z dnia 29 października 2010 r., OR.I-0152-1/10 z dnia 9 grudnia 2010 r., OR.I-0152-13/10 z dnia 29 grudnia 2010 r., OR.I-0152-36/11 z dnia 28 stycznia 2011 r., OR.I-0152-52/11 z dnia 10 marca 2011 r., OR.I-0152-63/11 z dnia 12 kwietnia 2011 r., OR.I-0152-74/11 z dnia 10 maja 2011 r., OR.I-0152-76/11 z dnia 13 maja 2011 r., OR.I-0152-86/11 z dnia 31 maja 2011 r., OR-I.120.1.7.2011 z dnia 15 lipca 2011 r. i OR-I.120.1.11.2011 z dnia 1 sierpnia 2011 r. wprowadzam następujące zmiany:
1) § 7 otrzymuje brzmienie:
„§ 7
Sekretarz Miasta, w ramach udzielonych upoważnień, zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, przyjmuje ustne oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy oraz prowadzi inne powierzone sprawy w zakresie ustalonym przez Prezydenta.”;
2) w § 23 w ust. 2 w pkt 1 skreśla się litery a,b,c;
3) w § 24 w ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) wykonywanie zadań z zakresu planowania przestrzennego w gminie, określonych w przepisach o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności:
a) kształtowanie polityki przestrzennej Miasta poprzez sporządzanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
b) opiniowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na obszarze Miasta i gmin sąsiednich, a także Planu zagospodarowania przestrzennego województwa,
c) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
d) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem zmian obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
e) prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem podmiotom zewnętrznym opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego finansowanym w całości lub części ze środków pozabudżetowych,
f) obsługa Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.”;
4) w § 28 w ust. 4:
a) pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) prowadzenie spraw w zakresie prawidłowego funkcjonowania Miasta w jego kluczowych obszarach:
a) utrzymania czystości i porządku w gminie z wyłączeniem spraw dotyczących postępowania ze zwierzętami żywymi i padłymi,
b) nadzoru i koordynacji działalności Miejskiego Zarządu Dróg,
c) zarządzania ruchem na drogach publicznych,
d) energetyki,
e) oświetlenia Miasta,
f) zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków,
g) gospodarki odpadami,”,
b) pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) współpraca z przedsiębiorstwami: Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o., Zakład Komunalny Sp. z o.o., Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A., Grupa Tauron Energia Pro S.A., Zakład Gazowniczy Sp. z o.o. w Opolu w zakresie planowania budowy i rozbudowy sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, gazowych i ciepłowniczych oraz gospodarki odpadami.”;
5) w § 43:
a) w ust. 2 pkt 12 otrzymuje brzmienie:
„12) koordynowanie i wykonywanie zadań związanych z wyborami powszechnymi, referendami i wyborami do rad dzielnic.”;
b) dodaje się ust. 3 w brzmieniu:
„3. W strukturze Wydziału działa Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością.”;
6) załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński