logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
120.1/OR-I.120.1.114.2013-CZASOWE/13 z dnia 2013-10-31
w sprawie wprowadzenia procedur przy realizacji projektu „Zintegrowany rozwój Aglomeracji Opolskiej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc techniczna 2007-2013 .

ZARZADZENIE NR OR-I.120.1.114 .2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 31 października 2013 r.

w sprawie wprowadzenia procedur przy realizacji projektu „Zintegrowany rozwój Aglomeracji Opolskiej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc techniczna 2007-2013 .

 

Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola z późn. zmianami) postanawiam,co następuje:

§ 1

W celu sprawnej realizacji projektu „Zintegrowany rozwój Aglomeracji Opolskiej” ustalam:

1. System zarządzania projektem - podział zadań pomiędzy komórki organizacyjne Urzędu  Miasta Opola stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia;
2.  Procedurę rozliczenia finansowego z wykonawcą stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia;
3. Procedurę sporządzania sprawozdań z wykonania dotacji stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego  
Zarządzenia;
4. Procedurę sporządzania rozliczeń transz dotacji celowych stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego Zarządzenia.

§ 2

W celu prawidłowej realizacji procedur wprowadzam do stosowania następujące listy kontrolne:

1. Lista kontrolna FIN-01 do procedury rozliczenia finansowego z wykonawcą stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszego Zarządzenia;
2. Lista kontrolna SPR-01 do procedury sporządzania sprawozdań z wykonania dotacji stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszego Zarządzenia;
3. Lista kontrolna DC-01 do procedury rozliczeń transz dotacji celowych stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszego Zarządzenia.

§ 3

Wykonanie Zarządzenia powierzam następującym Wydziałom:

  1. Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju;
  2. Wydział Gospodarki i Innowacji;
  3. Wydział Informatyki;
  4. Biuro Organizacji Transportu Zbiorowego;
  5. Wydział Finansowo – Księgowy;
  6. Wydział Budżetu;
  7. Wydział Inwestycji Miejskich.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko

Ilość odwiedzin: 644
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Danuta Wesołowska-Naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Wesołowska-Naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2013-10-31 08:50:00
Data udostępnienia informacji: 2013-10-31 08:50:00
Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-04 09:13:08

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner