logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
120.1/OR-I.120.1.125.2013-OBOWIĄZUJĄCE/13 z dnia 2013-11-29
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.

                                                                         ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.125.2013
                                                                                   
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
                                                                                     
z dnia 29 listopada 2013  r.

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (Dz.U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.) – ustalam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Opola, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-125/06 z dnia 29 września 2006 r., OR.I-0152-131/06 z dnia 24 października 2006 r., OR.I-0152-20/07 z dnia 26 stycznia 2007 r., OR.I-0152-44/07 z dnia 21 marca 2007 r., OR.I-0152-47/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-77/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-0152-126/07 z dnia 18 września 2007 r., OR.I-0152-142/07 z dnia 30 października 2007 r., OR.I-0152-148/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-186/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., OR.I-0152-194/08 z dnia 25 lutego 2008 r., OR.I-0152-208/08 z dnia 18 marca 2008 r., OR.I-0152-219/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-238/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-263/08 z dnia 22 lipca 2008 r., OR.I-0152-323/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-334/08 z dnia 27 listopada 2008 r., OR.I-0152-419/09 z dnia 1 kwietnia 2009 r., OR.I-0152-438/09 z dnia 7 maja 2009 r., OR.I-0152-488/09 z dnia 12 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-514/09 z dnia 14 października 2009 r., OR.I-0152-550/09 z dnia 17 grudnia 2009 r., OR.I-0152-560/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-564/10 z dnia 27 stycznia 2010 r., OR.I-0152-608/10 z dnia 1 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-621/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-646/10 z dnia 30 czerwca 2010 r., OR.I-0152-699/10 z dnia 29 października 2010 r., OR.I-0152-1/10 z dnia 9 grudnia 2010 r., OR.I-0152-13/10 z dnia 29 grudnia 2010 r., OR.I-0152-36/11 z dnia 28 stycznia 2011 r., OR.I-0152-52/11 z dnia 10 marca 2011 r., OR.I-0152-63/11 z dnia 12 kwietnia 2011 r., OR.I-0152-74/11 z dnia 10 maja 2011 r., OR.I-0152-76/11 z dnia 13 maja 2011 r., OR.I-0152-86/11 z dnia 31 maja 2011 r., OR-I.120.1.7.2011 z dnia 15 lipca 2011 r., OR.I.120.1.11.2011 z dnia 1 sierpnia 2011 r., OR-I.120.1.20.2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r., OR.I.120.1.36.2011 z dnia 19 września 2011 r., OR-I.120.1.53.2011 z dnia 25 października 2011 r., OR-I.120.1.60.2011 z dnia 10 listopada 2011 r., OR-I.120.1.74.2011 z dnia 30 listopada 2011 r., OR-I.120.1.95.2011 z dnia 30 grudnia 2011 r., OR-I.120.1.40.2012 z dnia 29 lutego 2012 r., OR-I.120.1.55.2012 z dnia 28 marca 2012 r., OR-I.120.1.70.2012 z dnia 11 maja 2012 r., OR-I.120.1.78.2012 z dnia 1 czerwca 2012 r., OR-I.120.1.92.2012 z dnia 10 lipca 2012 r., OR-I.120.1.96.2012 z dnia 11 lipca 2012 r., OR-I.120.1.107.2012 z dnia 8 sierpnia 2012 r., OR-I.120.1.117.2012 z dnia 25 września 2012 r., OR-I.120.1.133.2012 z dnia 29 października 2012 r., OR-I.120.1.141.2012 z dnia 30 listopada 2012 r., OR-I.120.1.153.2012 z dnia 31 grudnia 2012 r., OR-I.120.1.5.2013 z dnia 16 stycznia 2013 r., OR-I.120.1.25.2013 z dnia 28 lutego 2013 r., OR-I.120.1.37.2013 z dnia 29 marca 2013 r., OR-I.120.1.63.2013 z dnia 28 maja 2013 r., OR-I.120.1.84.2013 z dnia 19 lipca 2013 r., OR-I.120.1.96.2013 z dnia 27 września 2013 r., OR-I.120.1.106.2013 z dnia 15 października 2013 r., OR-I.120.1.112.2013 z dnia 30 października 2013 r. i OR-I.120.1.116.2013 z dnia 6 listopada 2013 r. wprowadzam następujące zmiany:

1)  w § 2 w ust.1 pkt 7 otrzymuje brzmienie:

„ 7) samodzielne stanowisko pracy – Rzecznika Prasowego Prezydenta, Doradcę Prezydenta,

      Pełnomocnika ds. Kontaktów z Zagranicą,”;

2)  w § 15 w ust. 1:

     a)  po pkt 30d dodaje się pkt 30e w brzmieniu:

„30e) Referat Lokalowy,”,

     b) skreśla się pkt 45;

3) w § 26 w ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„ 2) prowadzenie spraw związanych z opłatami za użytkowanie wieczyste, trwały zarząd,
         dzierżawę, najem oraz użytkowanie nieruchomości Skarbu Państwa,”;

4)  w § 27a:

       a) w ust.1 skreśla się pkt 5,

      b) ust. 2 otrzymuje brzmienie:

         „ 2. Do zakresu działania Wydziału należy:

         1) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem zasobem komunalnym Miasta w tym z najmem lokali    

            mieszkalnych i użytkowych,

        2) prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości dla nieruchomości lub ich części stanowiących
            własność lub współwłasność Miasta oraz będących w jego posiadaniu,

       3)  przygotowanie i realizacja zadań w zakresie eksploatacji i remontów budynków, lokali mieszkalnych i
            użytkowych stanowiących zasób komunalny,

       4) prowadzenie spraw związanych z obciążeniami czynszowymi zasobu komunalnego Miasta,

        5) prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem mediów,

        6) prowadzenie spraw związanych z egzekucją należności.”;

5)   w § 28 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

      „2. W strukturze Wydziału działa Pełnomocnik ds. Realizacji Projektu FS, który podlega
            bezpośrednio Trzeciemu Zastępcy Prezydenta.”;

6)   w § 38 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

         „1. Wydział Inwestycji Miejskich (Symbol IM) dzieli się na referaty:

           1)  Przygotowania i Rozliczeń Inwestycji,

           2)  Realizacji Inwestycji,

           3)  Zamówień Publicznych.”;

7)  po § 51d dodaje się § 51e w brzmieniu:

㤠51e

  1. Referat Lokalowy (Symbol L) dzieli się na samodzielne stanowiska pracy.
  2. Do zakresu działania Referatu należy:                                                                                                                    
    1) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących zasób komunalny, w tym:

a) przyjmowanie wniosków i przedkładanie ich Społecznej Komisji Mieszkaniowej,

b) sporządzanie list osób zakwalifikowanych do otrzymania lub zamiany lokalu i ich
     realizacja,

c) przygotowywanie propozycji i prowadzenie spraw w zakresie przeznaczenia
     wolnych lokali użytkowych do najmu w drodze przetargu, zagospodarowania
     wolnych garaży i pomieszczeń gospodarczych,

         2) prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań z tytułu niedostarczenia przez Gminę lokali socjalnych,

         3) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem osobom fizycznym zarządu budynków,

         4) prowadzenie spraw związanych z realizacją wyroków orzekających eksmisje,

        5) prowadzenie procedur przetargowych na najem lokali użytkowych,

        6) prowadzenie spraw związanych z nadzorem właścicielskim w zakresie organizacyjnym, prawnym i finansowym

          nad spółkami, w których Miasto Opole posiada udziały lub akcje,

      7) opracowywanie projektów zarządzeń i uchwał w sprawie zasad najmu, stawek czynszowych lokali mieszkalnych,

         socjalnych i użytkowych oraz garaży oraz zestawień danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych

         nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego Gminy.”;

8)  skreśla się § 55k;

9) załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia;

10) załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2013 r.

Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko

 

 

Załączniki do pobrania: 2013-11-29 14:51:04 - Załącznik Nr 1 do zarządzenia (82.50 kB)
2013-11-29 14:52:05 - Załącznik Nr 2 do zarządzenia (100.50 kB)

Ilość odwiedzin: 638
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2013-11-29 14:22:41
Data udostępnienia informacji: 2013-11-29 14:22:41
Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-29 15:15:24

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner