logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
120.1/OR-I.120.1.140.2013-OBOWIĄZUJĄCE/13 z dnia 2013-12-31
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola

 ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.140.2013        
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 31 grudnia 2013 r.
 

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola


        Na podstawie art.1042 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U.z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) - po uzgodnieniu ze Związkami Zawodowymi – postanawiam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Pracy stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr OR-I.120.1.25 .2011 Prezydenta Miasta Opola z dnia  22 sierpnia  2011 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy w Urzędzie Miasta Opola, zmienionym Zarządzeniem Nr OR-I.120.1.33.2012 Prezydenta Miasta Opola z dnia 15 lutego 2012 r., Zarządzeniem Nr OR-I.120.1.79 .2012 Prezydenta Miasta Opola z dnia 4 czerwca 2012 r., Zarządzeniem Nr OR-I.120.1.32.2013 Prezydenta Miasta Opola z dnia 13 marca 2013 r. oraz Zarządzeniem Nr OR-I.120.1.77.2013 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 czerwca 2013 r. wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 24 ust. 6 otrzymuje brzmienie:


„6. Pracownik może być zwolniony od pracy na czas niezbędny do załatwienia ważnych spraw osobistych lub rodzinnych, które wymagają załatwienia w godzinach pracy. Zwolnienia udziela pracownikowi na jego pisemny wniosek kierownik komórki organizacyjnej. Odpracowanie zwolnienia od pracy nie może naruszać w każdej dobie prawa do co najmniej 11 godzin nieprzerwanego odpoczynku, a każdym tygodniu prawa do co najmniej 35 godzin nieprzerwanego odpoczynku”;


2) § 45 otrzymuje brzmienie:
  „§ 45


1. Pracownicy Urzędu, poza wskazanymi w ust. 2, 3, 4, 5, 6, 8 i 9 świadczą pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530. Sobota jest dniem wolnym od pracy.
2. Pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego pracują, z wyjątkiem określonym w ust. 3, od poniedziałku do soboty w godzinach od 730 do 1530. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego sporządza harmonogram czasu pracy pracowników Urzędu Stanu Cywilnego określający dni wolne od pracy wynikające z przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy w innych dniach tygodnia niż sobota i podaje go do wiadomości pracownikom co najmniej na
1 tydzień przed rozpoczęciem pracy w okresie na który został sporządzony; drugi egzemplarz harmonogramu, który zawiera podpisy pracowników potwierdzające zapoznanie się z jego treścią ,składa w Referacie Kadr.
3. Pracownicy Wydziałów: Komunikacji i Spraw Obywatelskich (z wyłączeniem Referatu Działalności Gospodarczej), oraz pracownik Urzędu Stanu Cywilnego, który realizuje zadania dotyczące potwierdzania załączników do wniosków dowodowych, pracują w systemie równoważnego czasu pracy. W poniedziałki pracownicy ci wykonują pracę w godzinach od 730 do 1730, a w pozostałych dniach tygodnia zgodnie z ustalonym przez kierowników komórek harmonogramem czasu pracy. Kierownicy komórek organizacyjnych Wydziałów: Komunikacji i Spraw Obywatelskich, oraz Urzędu Stanu Cywilnego sporządzają w dwóch egzemplarzach harmonogram czasu pracy i podają go do wiadomości pracownikom co najmniej na 1 tydzień przed rozpoczęciem pracy w okresie na który został sporządzony; drugi egzemplarz harmonogramu, który zawiera podpisy pracowników potwierdzające zapoznanie się z jego treścią, składają w Referacie Kadr.
4. Pracownicy Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności pracują w systemie równoważnego czasu pracy. Przewodniczący/a Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności sporządza w dwóch egzemplarzach harmonogram czasu pracy i podaje go do wiadomości pracownikom co najmniej na 1 tydzień przed rozpoczęciem pracy w okresie na który został sporządzony; drugi egzemplarz harmonogramu, który zawiera podpisy pracowników potwierdzające zapoznanie się  z jego treścią, składa w Referacie Kadr.
5. Pracownicy Biura Rady Miasta, Biura Promocji i Współpracy Międzynarodowej oraz Wydziału Informatyki pracują w systemie równoważnego czasu pracy. Kierownicy tych komórek organizacyjnych sporządzają w dwóch egzemplarzach harmonogram czasu pracy i podają go do wiadomości pracownikom co najmniej na 1 tydzień przed rozpoczęciem pracy w okresie na który został sporządzony; drugi egzemplarz harmonogramu, który zawiera podpisy pracowników potwierdzające zapoznanie się  z jego treścią, składają w Referacie Kadr.
6. Pracownicy Miejskiej Informacji Turystycznej, w okresie od stycznia do kwietnia i od października do grudnia pracują od poniedziałku do soboty w godzinach od 900 do 1700 , w okresie od maja do września -  od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1800 , a w soboty od 900 do 1700. Szczegółowy harmonogram pracy pracowników Miejskiej Informacji Turystycznej określający czas pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, z uwzględnieniem dobowych i tygodniowych norm odpoczynku, kierownik komórki organizacyjnej sporządza i podaje do wiadomości pracowników co najmniej na 1 tydzień przed rozpoczęciem pracy w okresie na który został sporządzony; drugi egzemplarz harmonogramu, który zawiera podpisy pracowników potwierdzające zapoznanie się z jego treścią, składa w Referacie Kadr.
7. Godziny pracy Radców Prawnych w siedzibie pracodawcy określane są w rozkładach czasu pracy indywidualnie dla każdego pracownika.
8. Pracownicy obsługi – sprzątaczki pracują w następujących rozkładach czasu pracy:
1) od poniedziałku do piątku w godzinach od 600 do 1400,
2) od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530,
3) od poniedziałku do czwartku w godzinach od 600 do 1400 i soboty w godzinach od 900 do 1700 .       
Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego składa w Referacie Kadr wykaz pracowników wykonujących pracę w poszczególnych rozkładach czasu pracy. W przypadku zmiany w wykazie osób wykonujących pracę według ww. rozkładów czasu pracy Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego składa w Referacie Kadr nowy wykaz i podaje go do wiadomości pracowników co najmniej na 1 tydzień przed końcem miesiąca poprzedzającego zmiany.
9. Pracownicy Wydziału Organizacyjnego, zatrudnieni na stanowiskach kierowców samochodów osobowych, pracują wg indywidualnego rozkładu czasu pracy, ustalonego przez pracodawcę, zgodnie z przepisami ustawy o czasie pracy kierowców. Kierowcy rozpoczynają pracę między godziną 400, a 1100. Praca od momentu jej rozpoczęcia wykonywana jest przez osiem kolejnych godzin.
10. Pracownikom zatrudnionym w niepełnym wymiarze czasu pracy obniża się wymiar czasu pracy proporcjonalnie do wymiaru zatrudnienia.
11. Harmonogram czasu pracy, w tym godziny rozpoczynania i kończenia pracy, pracownika zatrudnionego w niepełnym wymiarze czasu pracy ustala Kierownik Urzędu.
12. W uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek pracownika, Kierownik Urzędu może ustalić pracownikowi indywidualny rozkład czasu pracy.
13. Każde święto występujące w okresie rozliczeniowym i przypadające w innym dniu niż niedziela obniża wymiar czasu pracy pracownika o  8 godzin.
14. Wymiar czasu pracy dla okresów rozliczeniowych na każdy rok kalendarzowy określa Kierownik Urzędu”;


3)  Załącznik do Regulaminu Pracy otrzymuje brzmienie jak w załączeniu do niniejszego  Zarządzenia.


§ 2


 Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
 
                                                                              § 3


 Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Opola i opublikowanie w intranecie.
 

Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2014-01-02 13:40:50 - Załącznik do zarządzenia (79.00 kB)

Ilość odwiedzin: 957
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2013-12-31 13:12:00
Data udostępnienia informacji: 2013-12-31 13:12:00
Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-02 13:41:56

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner