Zarządzenie nr OR.I.120.1.76.2013
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 25 czerwca 2013 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu zasad zamawiania, używania, przechowywania oraz likwidacji pieczęci urzędowych i pieczątek służbowych stosowanych w Urzędzie Miasta Opola oraz pieczęci urzędowych i pieczątek nagłówkowych urzędowych stosowanych przez miejskie jednostki organizacyjne
Na podstawie § 5 pkt. 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) – zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam Regulamin zasad zamawiania, używania, przechowywania oraz likwidacji pieczęci urzędowych i pieczątek stosowanych w Urzędzie Miasta Opola oraz pieczęci urzędowych i pieczątek nagłówkowych urzędowych stosowanych przez miejskie jednostki organizacyjne, stanowiący załącznik do Zarządzenia.
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam kierownikom komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Opola oraz kierownikom miejskich jednostek organizacyjnych.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PIERWSZY ZASTĘPCA
PREZYDENTA MIASTA
Krzysztof Kawałko
Ilość odwiedzin: | 2030 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Danuta Juszczak-Puppel-Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Danuta Juszczak-Puppel-Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2013-06-25 11:01:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-06-25 11:01:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-06-26 11:16:59 |