ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.151.2016
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 grudnia 2016 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016.446 ze zm.) – ustalam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Opola, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-125/06 z dnia 29 września 2006 r., OR.I-0152-131/06 z dnia 24 października 2006 r.,OR.I-0152-20/07 z dnia 26 stycznia 2007 r., OR.I-0152-44/07 z dnia 21 marca 2007 r., OR.I-0152-47/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-77/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-152-126/07 z dnia 18 września 2007 r., OR.I-0152-142/07 z dnia 30 października 2007 r., OR.I-0152-148/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-186/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., OR.I-0152-194/08 z dnia 25 lutego 2008 r., OR.I-0152-208/08 z dnia 18 marca 2008 r., OR.I-0152-219/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-238/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-263/08 z dnia 22 lipca 2008 r., OR.I-0152-323/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-334/08 z dnia 27 listopada 2008 r., OR.I-0152-419/09 z dnia 1 kwietnia 2009 r., OR.I-0152-438/09 z dnia 7 maja 2009 r., OR.I-0152-488/09 z dnia 12 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-514/09 z dnia 14 października 2009 r., OR.I-0152-550/09 z dnia 17 grudnia 2009 r., OR.I-0152-560/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-564/10 z dnia 27 stycznia 2010 r., OR.I-0152-608/10 z dnia 1 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-621/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-646/10 z dnia 30 czerwca 2010 r., OR.I-0152-699/10 z dnia 29 października 2010 r., OR.I-0152-1/10 z dnia 9 grudnia 2010 r., OR.I-0152-13/10 z dnia 29 grudnia 2010 r., OR.I-0152-36/11 z dnia 28 stycznia 2011 r., OR.I-0152-52/11 z dnia 10 marca 2011 r., OR.I-0152-63/11 z dnia 12 kwietnia 2011 r., OR.I-0152-74/11 z dnia 10 maja 2011 r., OR.I-0152-76/11 z dnia 13 maja 2011 r., OR.I-0152-86/11 z dnia 31 maja 2011 r., OR-I.120.1.7.2011 z dnia 15 lipca 2011 r., OR.I.120.1.11.2011 z dnia 1 sierpnia 2011 r., OR-I.120.1.20.2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r., OR.I.120.1.36.2011 z dnia 19 września 2011 r., OR-I.120.1.53.2011 z dnia 25 października 2011 r., OR-I.120.1.60.2011 z dnia 10 listopada 2011 r., OR-I.120.1.74.2011 z dnia 30 listopada 2011 r., OR-I.120.1.95.2011 z dnia 30 grudnia 2011 r., OR-I.120.1.40.2012 z dnia 29 lutego 2012 r., OR-I.120.1.55.2012 z dnia 28 marca 2012 r., OR-I.120.1.70.2012 z dnia 11 maja 2012 r., OR-I.120.1.78.2012 z dnia 1 czerwca 2012 r., OR-I.120.1.92.2012 z dnia 10 lipca 2012 r.,OR-I.120.1.96.2012 z dnia 11 lipca 2012 r., OR-I.120.1.107.2012 z dnia 8 sierpnia 2012 r., OR-I.120.1.117.2012 z dnia 25 września 2012 r., OR-I.120.1.133.2012 z dnia 29 października 2012 r., OR-I.120.1.141.2012 z dnia 30 listopada 2012 r., OR-I.120.1.153.2012 z dnia 31 grudnia 2012 r., OR-I.120.1.5.2013 z dnia 16 stycznia 2013 r., OR-I.120.1.25.2013 z dnia 28 lutego 2013 r., OR-I.120.1.37.2013 z dnia 29 marca 2013 r., OR-I.120.1.63.2013 z dnia 28 maja 2013 r., OR-I.120.1.84.2013 z dnia 19 lipca 2013 r., OR-I.120.1.96.2013 z dnia 27 września 2013 r., OR-I.120.1.106.2013 z dnia 15 października 2013 r., OR-I.120.1.112.2013 z dnia 30 października 2013 r., OR-I.120.1.116.2013 z dnia 6 listopada 2013 r., OR-I.120.1.125.2013 z dnia 29 listopada 2013 r., OR-I.120.1.131.2013 z dnia 11 grudnia 2013 r., OR-I.120.1.137.2013 z dnia 30 grudnia 2013 r., OR-I.120.1.5.2014 z dnia 13 stycznia 2014 r., OR-I.120.1.12.2014 z dnia 29 stycznia 2014 r., OR-I.120.1.19.2014 z dnia 19 lutego 2014 r., OR-I.120.1.27.2014 z dnia 27 marca 2014 r., OR-I.120.1.47.2014 z dnia 28 maja 2014 r., OR-I.120.1.68.2014 z dnia 27 czerwca 2014 r.,OR-I.120.1.98.2014 z dnia 1 października 2014 r., OR-I.120.1.119.2014 z dnia 26 listopada 2014 r., OR-I.120.1.124.2014 z dnia 5 grudnia 2014 r., OR-I.120.1.134.2014 z dnia 23 grudnia 2014 r., OR-I.120.1.26.2015 z dnia 6 marca 2015 r., OR-I.120.1.31.2015 z dnia 23 marca 2015 r., OR-I.120.1.34.2015 z dnia 31 marca 2015 r., OR-I.120.1.51.2015 z dnia 28 maja 2015 r., OR-I.120.1.69.2015 z dnia 25 sierpnia 2015 r., OR-I.120.1.73.2015 z dnia 30 września 2015 r., OR-I.120.1.88.2015 z dnia 30 października 2015 r., OR-I.120.1.101.2015 z dnia 11 grudnia 2015 r., OR-I.120.1.5.2016 z dnia 13 stycznia 2016 r., OR-I.120.1.9.2016 z dnia 21 stycznia 2016 r., OR-I.120.1.28.2016 z dnia 7 marca 2016 r., OR-I.120.1.36.2016 z dnia 21 marca 2016 r., OR-I.120.1.41.2016 z dnia 24 marca 2016 r., OR-I.120.1.46.2016 z dnia 31 marca 2016 r. i OR-I.120.1.66.2016 z dnia 13 czerwca 2016 r., OR-I.120.1.76.2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. i Nr OR-I.120.1.118.2016 z dnia 10 listopada 2016 r., wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 2 ust. 1 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6) wydział – samodzielną komórkę organizacyjną Urzędu (wydział, biuro, Urząd Stanu Cywilnego, Centrum Dialogu Obywatelskiego),”,
2) w § 7 w ust. 2 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się ust. 3 w brzmieniu:
„ 3. Sekretarz Miasta pełni funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji.”,
3) w § 15 w ust. 1 skreśla się pkt 35, a w pkt 43 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 44 w brzmieniu:
„44) Zastępca Administratora Bezpieczeństwa Informacji.”;
4) skreśla się § 35;
5) § 53 otrzymuje brzmienie:
„§ 53
1. Zastępca Administratora Bezpieczeństwa Informacji (Symbol ZABI) jest samodzielnym stanowiskiem pracy.
2. Do zakresu działania Zastępcy Administratora Bezpieczeństwa Informacji należy:
1) zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez:
a) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla Administratora Danych,
b) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, jak również przestrzegania zasad w niej określonych,
c) zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;
2) prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Opola zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych;
3) prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;
4) realizowanie zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych zadań określonych w Polityce Bezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Opola.”;
6) załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2017 roku.
z up. Prezydenta Miasta
Maciej Wujec
Z-ca Prezydenta Miasta