ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.152.2016
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 grudnia 2016 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi.
Na podstawie art. 26a ust. 1 i 3, art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2016.446 ze zm.) oraz § 4 ust. 3 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (ze zm.) – ustalam, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Nr OR-I.120.1.134.2016 Prezydenta Miasta Opola z dnia 5 grudnia 2016 r. w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi
w § 3 wprowadzam następujące zmiany:
1) pkt III otrzymuje brzmienie:
„III. Drugi Zastępca Prezydenta Miasta Opola – Mirosław Pietrucha nadzoruje:
1) Wydział Komunikacji i Transportu Zbiorowego,
2) Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej,
3) Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu FS,
4) Wydział Inwestycji Miejskich,
5) Wydział Polityki Społecznej,
6) Wydział Zamówień Publicznych,
7) Wydział Gospodarki Odpadami Komunalnymi,
miejskie jednostki organizacyjne:
1) Miejski Zarząd Dróg,
2) Żłobki Nr 2, 3, 4, 9, Pomnik Matki Polki,
3) Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,
4) Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów,
5) Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Dom Dziecka” w Opolu,
6) Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Nasz Dom” w Opolu,
7) Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Mój Dom” w Opolu,
8) Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu,
9) Dom Dziecka,
10) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi „Magnolia” w Opolu,
11) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście”,
12) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Centrum”,
13) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zaodrze”,
14) Miejski Ośrodek Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym,
15) Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu,
współdziała w imieniu Prezydenta Miasta Opola ze spółkami z ograniczoną odpowiedzialnością:
1) Zakładem Komunalnym,
2) Wodociągami i Kanalizacją,
3) Miejskim Zakładem Komunikacyjnym,
w imieniu Prezydenta Miasta Opola nadzoruje i współdziała w ramach miejskiej administracji zespolonej z:
1) Powiatowym Urzędem Pracy,
2) Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną.”,
2) pkt V otrzymuje brzmienie:
V. Sekretarz Miasta Opola nadzoruje:
1) Urząd Stanu Cywilnego,
2) Wydział Zarządzania Kryzysowego,
3) Wydział Spraw Obywatelskich,
4) Wydział Organizacyjny,
5) Wydział Prawny,
6) Wydział Informatyki,
7) Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
8) Służbę BHP,
9) Zastępcę Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
oraz współpracuje w imieniu Prezydenta Miasta Opola z organami jednostek pomocniczych Miasta Opola.”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2017 r.
z up. Prezydenta Miasta
Maciej Wujec
Z-ca Prezydenta Miasta