ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.48.2016
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 1 kwietnia 2016 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) oraz § 5 pkt 9 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/2006 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (ze zm.), postanawiam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-399/09 Prezydenta Miasta Opola z dnia 2 marca 2009 r., zmienionym Zarządzeniem Nr OR.I-0152-454/09 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 maja 2009 r., Zarządzeniem Nr OR.I-0152-589/10 Prezydenta Miasta Opola z dnia 4 marca 2010 r., Zarządzeniem OR-I.120.1.80.2011 Prezydenta Miasta Opola z dnia 8 grudnia 2011r., Zarządzeniem Nr OR-I.120.1. 37.2012 Prezydenta Miasta Opola z dnia 24 lutego 2012 r., Zarządzeniem Nr OR-I.120.1. 100.2014 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 października 2014 r. oraz Zarządzeniem Nr OR-I.120.1. 58.2015 Prezydenta Miasta Opola z dnia 16 czerwca 2015 r. wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 1 ust. 5 i 6 otrzymują brzmienie:
„5. Referat Kadr przedkłada do akceptacji Sekretarzowi Miasta wniosek o wszczęcie procedury naboru, projekt opisu wolnego stanowiska (w przypadku kierownika miejskiej jednostki organizacyjnej – wykaz aktów prawnych, na podstawie których działa jednostka) oraz projekt ogłoszenia o naborze.
6. Zaakceptowany przez Sekretarza Miasta komplet dokumentów powoduje rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko.”
2) w § 3 ust. 9 otrzymuje brzmienie:
„9. Po zakończeniu procedury naboru protokół (załącznik nr 4 do regulaminu) sporządza pracownik Referatu Kadr.
Protokół zawiera w szczególności:
1) określenie stanowiska, na które był przeprowadzany nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów wraz ze wskazaniem kandydatów niepełnosprawnych, o ile do przeprowadzonego naboru stosuje się § 3 ust. 9a, przedstawianych kierownikowi jednostki,
2) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne,
3) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,
4) pytania przedstawione kandydatom podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
5) uzasadnienie dokonanego wyboru,
6) skład komisji przeprowadzającej nabór.
Członkowie Komisji przesyłają w formie elektronicznej pytania, które zostały przedstawione kandydatom oraz uzasadnienie dokonanego wyboru pracownikowi Referatu Kadr sporządzającemu protokół.”;
3) w § 3 ust. 10 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) wniosek, o którym mowa w pkt 1 przedkładany jest do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta, który podejmuje decyzję o zatrudnieniu wybranego kandydata i podpisaniu umowy o pracę,”
4) Załączniki Nr 2, 2a i 3 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych otrzymują odpowiednio brzmienie jak w Załącznikach Nr 1, 2 i 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Arkadiusz Wiśniewski