ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.55.2016
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 29 kwietnia 2016 r.
w sprawie wprowadzenia procedur przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków pomocowych.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola z późn. zmianami) postanawiam, co następuje:
§ 1
W celu sprawnej realizacji projektów współfinansowanych ze środków pomocowych, ustalam:
1. Zadania wydziałów / jednostek organizacyjnych zaangażowanych w realizację projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia;
2. Procedurę obiegu dokumentów finansowych w celu dokonania płatności, stanowiącą załącznik
nr 2 do niniejszego Zarządzenia;
3. Procedurę wnioskowania o płatność, w tym z częścią sprawozdawczą, stanowiącą załącznik nr 3
do niniejszego Zarządzenia.
§ 2
W celu prawidłowej realizacji procedury wprowadzam do stosowania:
1. Listę kontrolną do procedury obiegu dokumentów finansowych w celu dokonania płatności (płatność w UMO), stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego Zarządzenia;
2. Listę kontrolną do procedury biegu dokumentów finansowych w celu dokonania płatności (płatność w jednostce organizacyjnej UMO), stanowiącą załącznik nr 5 do niniejszego zarządzenia;
3. Listę kontrolną do procedury wnioskowania o płatność, w tym z częścią sprawozdawczą, stanowiącą załącznik nr 6 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Wydziałom oraz Miejskim Jednostkom Organizacyjnym zaangażowanym w realizację projektów współfinansowanych ze środków pomocowych.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Arkadiusz Wiśniewski