Zarządzenie nr OR.II-0155-72/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 20 marca 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 28 marca 2003 r. l przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż zabudowanej budynkiem o pow. 265,47 m nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Głogowskiej 23 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Elżbieta Rzepka - Przewodnicząca Komisji Przetargowej Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Błaszczyk - Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa - Zastępca Naczelnika członek Komisji Przetargowej
3. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
4. Jolanta Kowalska - Przedstawiciel Zarządcy budynku położonego przy ul. Głogowskiej 23- Dyrektor Sp. z o.o.