logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 105 z dnia 2004.06.30

POZYCJA 31028

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Opole: administrowanie strefą płatnego parkowania

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: W zakresie przedmiotu zamówienia

* Piotr Rybczyński

Adres: Miejski Zarząd Dróg, 45-573 Opole, Aleja Przyjaźni 9

W zakresie procedury przetargowej:

* Teresa Kwasik

Adrae: Urząd Miasta Opola, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok. 302., Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Opola

Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, W zakresie przedmiotu zamówienia

* Piotr Rybczyński

Adres: Miejski Zarząd Dróg, 45-573 Opole, Aleja Przyjaźni 9

W zakresie procedury przetargowej:

* Teresa Kwasik

Adrae: Urząd Miasta Opola, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok. 302., Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. Kierunkowy (077): Teresa Kwasik-4511921, Piotr Rybczyński-4543767, fax (077) 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.

3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydz,Inw.Miejs.Referat Przetargów i Zamówień Publicznych,pok 301 (po uprzednim dokonaniu wpłaty w Kasie UM Opola,Pl.Wolności,pok.110,8.00-14.30), Pani Teresa Kwasik - Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. (0-77) 4511921, fax (0-77) 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.

4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Opola

Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych - pok. 301, IIIp., Pani Teresa Kwasik - Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. (0-77) 4511921, fax (0-77) 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: administrowanie strefą płatnego parkowania.

1.3) Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest administrowanie Strefą Płątnego Parkowania(SPP) na terenie miasta Opola, przy czym obszar powyższej strefy płatnego parkowania określa załącznik do Uchwały nr XXI/193/03 Rady Miasta Opola z dnia 10 grudnia 2003 roku, w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, określenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania na terenie miasta Opola.

1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opole - Strefa Płatnego Parkowania na terenie miasta Opola.

1.5) Nomenklatura

1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 93.51.00.00.

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia - szczegółowo określony został w Specyfikacji istotnych warunków tego zamówienia.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 25.000 PLN.

2) Warunki uczestnictwa

2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:

1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:

2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

3) Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.08.2004, cena - 22.00 PLN.

3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2004 godzina 10:00.

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2004, godzina 10:30, Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Opole, Plac Wolności 7-8, sala narad - III piętro, druga klatka schodowa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.

2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2004.

Ilość odwiedzin: 2634
Nazwa dokumentu: usługi
Skrócony opis: Administrowanie strefą płatnego parkowania.
Podmiot udostępniający: Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
Osoba, która wytworzyła informację: Ryszard Syposz
Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Syposz
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Szurgut
Data wytworzenia informacji: 2004-07-02 11:37:26
Data udostępnienia informacji: 2004-07-02 11:37:26
Data ostatniej aktualizacji: 2004-07-02 11:41:08

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner