Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 105 z dnia 2004.06.30
POZYCJA 31028
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Opole: administrowanie strefą płatnego parkowania
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: W zakresie przedmiotu zamówienia
* Piotr Rybczyński
Adres: Miejski Zarząd Dróg, 45-573 Opole, Aleja Przyjaźni 9
W zakresie procedury przetargowej:
* Teresa Kwasik
Adrae: Urząd Miasta Opola, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok. 302., Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Opola
Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, W zakresie przedmiotu zamówienia
* Piotr Rybczyński
Adres: Miejski Zarząd Dróg, 45-573 Opole, Aleja Przyjaźni 9
W zakresie procedury przetargowej:
* Teresa Kwasik
Adrae: Urząd Miasta Opola, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok. 302., Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. Kierunkowy (077): Teresa Kwasik-4511921, Piotr Rybczyński-4543767, fax (077) 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydz,Inw.Miejs.Referat Przetargów i Zamówień Publicznych,pok 301 (po uprzednim dokonaniu wpłaty w Kasie UM Opola,Pl.Wolności,pok.110,8.00-14.30), Pani Teresa Kwasik - Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. (0-77) 4511921, fax (0-77) 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Opola
Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych - pok. 301, IIIp., Pani Teresa Kwasik - Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. (0-77) 4511921, fax (0-77) 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: administrowanie strefą płatnego parkowania.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest administrowanie Strefą Płątnego Parkowania(SPP) na terenie miasta Opola, przy czym obszar powyższej strefy płatnego parkowania określa załącznik do Uchwały nr XXI/193/03 Rady Miasta Opola z dnia 10 grudnia 2003 roku, w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, określenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania na terenie miasta Opola.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opole - Strefa Płatnego Parkowania na terenie miasta Opola.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 93.51.00.00.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia - szczegółowo określony został w Specyfikacji istotnych warunków tego zamówienia.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 25.000 PLN.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.08.2004, cena - 22.00 PLN.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2004 godzina 10:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2004, godzina 10:30, Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Opole, Plac Wolności 7-8, sala narad - III piętro, druga klatka schodowa.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2004.