URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. ewidencji księgowej podatków i opłat nr 3
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) Wykształcenie:
średnie ekonomiczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) podstawowa znajomość przepisów ustawy ordynacja podatkowa i ustawy o rachunkowości.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) systematyczność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) staranność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) zdyscyplinowanie,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) komunikatywność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) samodzielność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Znajomość, obowiązujących przepisów prawnych, oraz bieżące studiowanie ukazujących się przepisów.
b) Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
c) Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
d) Prowadzenie urządzeń księgowych w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych.
e) Dekretowanie i przygotowywanie dowodów wpłat do księgowania.
f) Bieżące księgowanie wpłat, zwrotów i poleceń księgowania
g) Kontrola terminowej realizacji należności podatkowych, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz naliczanie odsetek za zwłokę.
h) Dokonywanie przerachowań wpłat i dokonywanie zwrotów nadpłat podatkowych.
i) Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.
j) Współpraca ze stanowiskiem pracy ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych.
k) Uzgadnianie przypisów i odpisów z rejestrami wymiarowymi.
l) Wystawianie zaświadczeń o stanie majątkowym oraz o nie zaleganiu w podatkach.
m) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej podatków i opłat nr 3 w terminie do dnia 01 lipca 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.