logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29
im. Armii Krajowej
w Opolu


  

  1. Informacje o jednostce :
Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu
45-858 Opole, ul. Kasprzaka 1
Tel.77/4743584
Fax 77/4743584
dyrektor mgr Agnieszka Milenkiewicz
gł. Księgowy Wanda Balcewicz
podm. Udostępni. Dane Przedszkole Publiczne Nr 29
odpowiedz. Za treść mgr Agnieszka Milenkiewicz 
    
  2. Majątek ( najważniejsze składniki i kwoty) brutto                    797 981,55
            Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu                                      163 820,29
 
 
            Zbiory biblioteczne                                                                         6 744,50
 
 
           Wartości niematerialno-prawne (programy)                                     2535,00
 
 
           Wartości niematerialno-prawne małowartościowe                        13 827,90
 
       3. Budżet (najważniejsze składniki i kwoty na rok bieżący)         747 796,33
           W tym :
            Wynagrodzenia                                                                            699 996,33
             Pozostałe                                                                                       32 800
             § 4270 remonty                                                                             15 000
 
            Dochody własne                                                                         320 374,22
 
      4. Wykaz regulaminów
Regulamin udzielania zamówień publicznych
Regulamin Wynagradzania pracowników samorządowych
Regulamin Premiowania pracowników niepedagogicznych
Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników administracji
Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowni. Nie będących n-lami
Regulamin ZFŚS
Regulamin pracy
Regulamin przyznawania nagród dyrektora nauczycielom
Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej
Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 29
Regulamin Rady Pedagogicznej
Regulamin nadzoru pedagogicznego
Organizacja i zasady sprawowania nadzoru pedagogicznego
Instrukcja wewnętrzna w sprawie inwentaryzacji składników majątkowych
Regulamin kontroli wewnętrznej
Instrukcja sporządzania obiegu i kontroli dokumentów księgowych
Regulamin organizacyjny
Instrukcja kancelaryjno - archiwalna
 
 
     5. Rejestry, ewidencje, archiwa
1.     Rejestr zawieranych umów na wynajem pomieszczeń szkolnych
2.     Rejestr umów eksploatacyjnych
3.     Rejestr umów na remonty-roboty
4.     Rejestr legitymacji uczniowskich
5.     Rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
6.     Rejestr wypadków w pracy
7.     Rejestr wypadków w drodze do pracy i z pracy
8.     Rejestr wypadków uczniów
9.     Rejestr wydanych zgłoszeń nieszczęśliwego wypadku ucznia
10.           Rejestr wydanych skierowań na badania w celu rozpoznania choroby zawodowej
11.           Rejestr szkód rzeczowych uczniów
12.           Rejestr przekazanej dokumentacji do archiwum szkolnego
13.           Rejestr wypożyczonej dokumentacji z archiwum
14.           Rejestr wydanych materiałów biurowych pracownikom szkoły
15.           Rejestr wydanych materiałów do obsługi kserokopiarek i drukarek /toner, papier kserograficzny/
16.           Rejestr zwolnionych pracowników
17.           Rejestr eksploatacyjny szkoły:
·        Poboru gazu
·        Poboru energii elektrycznej
·        Poboru WiK
·        Poboru energii cieplnej ECO
·        Usług komunalnych „RETHMAN”
Rejestr dozoru dźwigów /windy na stołówce/
18.           Ewidencje czasu pracy nauczycieli, pracowników nie będących nauczycielami
19.           Ewidencja wyjść pracowników w czasie obowiązującym świadczenia pracy
20.           Ewidencja zakupu materiałów biurowych
21.           Ewidencja /kartoteki osobowe/ wydanej odzieży i obuwia roboczego uprawnionym pracownikom szkoły
22.           Ewidencja wydanych środków higieny osobistej pracownika
23.           Ewidencja udzielonych pożyczek z ZFŚS na cele mieszkaniowe
15.Ewidencja udzielonej pomocy finansowej z ZFŚS.
 
W archiwum zakładowym przechowuje się:
·        dzienniki lekcyjne
·        arkusze ocen
·        protokoły posiedzeń rad pedagogicznych
·        dzienniki zajęć pozalekcyjnych
·        dokumentacja organizacji roku szkolnego
·        dokumentacja techniczna
·        dokumentacja służby bhp
·        dokumentacja działalności socjalnej
·        dokumentacja zlikwidowanej stołówki szkolnej
·        dokumentacja świetlicy
·        dokumentacja pedagogów szkolnych
          
     6. Zamówienia publiczne
Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne
 
     7. Kontrole
 
      Termin kontroli                     Instytucja kontrolująca                Cel kontroli
 
        17.02.2010                            PIP w Opolu                     bhp i prawo pracy
         28.06.2010                           PSSE Opole                         kontrola stanu sanitar-higien.
 
 8. Przyjmowanie i załatwianie spraw
      Miejsce przyjmowania interesantów                                    kancelaria PP29
       Dni i godziny                                                                       poniedziałek 9,00-10,00

 

Sprawy zgłoszone – złożone – przesłane w formie pisemnej, po ich zaewidencjonowaniu w sekretariacie szkoły trafiają bezpośrednio do dyrektora szkoły, bądź wicedyrektorów, uzyskują dekretację imiennej realizacji (wg kompetencji) przez pracowników szkoły.

Wnioskodawcom udziela się pisemnych odpowiedzi.

Kopie odpowiedzi przechowuje się odpowiednio w;

- sekretariacie szkoły

- księgowości

- kadrach

- pedagoga szkoły

Sprawy zgłaszane ustnie, są rozstrzygane na bieżąco z jednoczesnym udzieleniem informacji o zajętym stanowisku, wykładni, interpretacji.

W szkole istnieje wdrożony system przekazywania bieżących informacji w formie pisemnej dla poszczególnych grup pracowniczych (nauczyciele, woźne, dozorcy, sprzątaczki, gabinety lekarski i stomatologiczny, konserwatorzy) dotyczący wszelkich imprez szkolnych, zajęć sportowych, najmu pomieszczeń, spotkań i narad.

Sprawy w tym zakresie koordynowane są z kierownictwem Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr VI użytkownika obiektu szkolnego.

Sposób załatwiania skarg i wniosków określony został cytowanym zarządzeniem dyrektora.

Wszystkie sprawy załatwiane są na bieżąco, bez zbędnej zwłoki.

Załączniki do pobrania: 2008-10-06 12:31:03 - Struktura organizacyjna PSP 29 (43.00 kB)
2011-09-28 12:52:05 - Statut szkoły (257.50 kB)
2011-09-28 12:53:38 - Regulamin pracy (134.50 kB)
2011-09-28 12:54:21 - Regulamin premiowania (47.50 kB)
2011-09-28 12:55:52 - Regulamin wynagradzania (0.00 B)
2011-09-28 13:03:10 - Organizacja i zasady sprawowanie nadzoru pedagogicznego (87.00 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 29
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Piotr Sokołowski
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Piotr Sokołowski
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 12:55:28
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 12:55:28
Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-21 09:47:36

Wersja do wydruku...

corner   corner