MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
INSPEKTOR
w Domu Dziennego Pobytu
w Opolu, przy ul. Piotrkowskiej 2
w wymiarze 1 etatu
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wysoki poziom moralności.
- Wymagania dodatkowe:
1. wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej,
2. doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub księgowym,
3. biegła obsługa komputera (Pakiet Office, programy księgowe),
4. aktualna książeczka zdrowia,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. odporność na stres,
7. umiejętność pracy pod presją czasu,
8. umiejętności analityczne,
9. dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność,
10. komunikatywność, wysoka kultura osobista.
- Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku:
1. prowadzenie rachunkowości Domu Dziennego Pobytu,
2. pobieranie opłat za posiłki i dokonywanie wpłat na konto bankowe,
3. prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
4. kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
5. prowadzenie ewidencji wydanych posiłków oraz wykazu osób korzystających z wyżywienia,
6. prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych nabytych przez DDP,
7. prowadzenie ewidencji (zamówień, rozchodu, przychodu) środków czystości, artykułów biurowych,
8. prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących zgodnie z obowiązującą instrukcją
kancelaryjną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt,
przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań,
wykonywanie innych czynności i zadań związanych z pracą na zajmowanym stanowisku.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (obowiązujący formularz do pobrania na stronie internetowej MOPR.: www.mopr.opole.pl lub w Referacie Organizacyjnym i Kadr, w siedzibie Ośrodka pokój nr 21. ),
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- świadectwa pracy (ewentualnie inne dokumenty) poświadczające posiadanie wymaganego stażu pracy i doświadczenia zawodowego, oraz inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje zawodowe.
Dokumenty należy składać w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36 do dnia 18 października 2010r.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po 18 października 2010r. oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Na dokumentach należy umieścić dopisek „dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor w DDP”.
Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOPR w Opolu.
O terminach rozmów kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz