logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ ELEKTRYCZNYCH
im. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO:
SPECJALISTY DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI.
 
  1. Adres jednostki:
Zespół Szkół Elektrycznych
im. Tadeusza Kościuszki
ul. Tadeusza Kościuszki 39-41
45-063 Opole
tel. 77 454-45-24
 
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Specjalista do spraw księgowości.
 
3. Wymiar etatu:
Pełny etat 40 godzin tygodniowo).
 
4. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z art. 54 ust.2 ustawy o finansach publicznych Dz. U. z 2009r. nr 157 poz.1240
z dnia 27 sierpnia 2009r.
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe ekonomiczne, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe
w księgowości budżetowej lub wykształcenie średnie (policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna) i minimum 5-letnia praktyka w księgowości budżetowej,
d) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
 
  1. Wymagania dodatkowe:
 
  1. Znajomość w podstawowym zakresie zagadnień rachunkowości i prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  2. Obsługa programu finansowo-księgowego Księgowość Optivum w połączeniu
    z systemem informatycznym Sigma Optivum w zakresie planów i sprawozdań,
  3. umiejętność obsługi programu Płace Optivum oraz Płatnik ZUS w zakresie podstawowym,
  4. znajomość gospodarki kasowej,
  5. umiejętność biegłej obsługi komputera i pracy w środowisku Windows,
  6. umiejętność obsługi programów biurowych Word, Excel,
  7. znajomość z zakresu bankowości elektronicznej MultiCash,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. dokładność, systematyczność, zdyscyplinowanie,
  10. odpowiedzialność, umiejętność analitycznego i logicznego myślenia.
 
 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
  1. ewidencja księgowa operacji finansowych przy użyciu programu Księgowość Optivum,
  2. dokonywanie płatności na rzecz kontrahentów przy wykorzystaniu bankowości elektronicznej,
  3. obsługa kasowa, sporządzanie raportów kasowych,
  4. prowadzenie ksiąg i kartotek inwentarzowych,
  5. przygotowanie zestawień, analiz finansowo-księgowych do sprawozdań,
  6. transport danych sprawozdawczych do programu Sigma Optivum,
  7. sporządzanie list płac dla pracowników szkoły (w zastępstwie).

7. Wymagane dokumenty:
 
1.   list motywacyjny;
2.   CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3.   oryginał kwestionariusza osobowego;
4.   kserokopie świadectw pracy;
5.   kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe;
6.   oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie  ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego;
7. aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych
do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty do spraw księgowości (praca przy komputerze powyżej 4 godzin);
8. dokument potwierdzający tożsamość (kserokopia dowodu osobistego). 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
 
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
 
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie szkoły w godz. 900 – 1400 lub przesłać pocztą w terminie do dnia 20.07.2011r. na adres: Zespół Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki ul. Tadeusza Kościuszki 39-41 45-063 Opole
 
Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Nabór na  stanowisko specjalisty do spraw księgowości w Zespole Szkół Elektrycznych  im. Tadeusza Kościuszki w Opolu.
Oferty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowych informacji udziela dyrektor pod numerem telefonu 77 454-45-24
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ZSEl.
 
Dyrektor Zespołu Szkół Elektrycznych
im. Tadeusza Kościuszki w Opolu
 
Władysław Opoka.

Ilość odwiedzin: 8087
Nazwa dokumentu: Zespół Szkół Elektrycznych
Skrócony opis: Specjalista ds.księgowości
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Władysław Opoka
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2011-07-08 13:15:12
Data udostępnienia informacji: 2011-07-08 13:15:12
Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-05 14:50:47

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner