logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zespół Szkół Mechanicznych
45-027 Opole, ul. E.Osmańczyka 22
tel./fax 77-454-38-50,
e-mail: sekretariat@zsm.opole.pl
NIP 754-13-92-222   REGON 000743050
Dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
ogłasza nabór na stanowisko
referent ds. uczniowskich i administracji
  1. Adres jednostki:
 
Zespół Szkół Mechanicznych
45-027 Opole, ul. E. Osmańczyka 22
 
  1. Określenie stanowiska:
referent ds. uczniowskich i administracji
 
  1. Wymiar etatu:
pełny etat tj. 40 godz. tygodniowo
 
  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
    • obywatelstwo polskie;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
·         osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
·         wykształcenie minimum średnie, pożądane wykształcenie wyższe;
·         nieposzlakowana opinia;
·         doświadczenie zawodowe – na identycznym  lub podobnym stanowisku w szkole.
 
  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
·         umiejętność redagowania pism;
·         biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;
·         umiejętność obsługi programu Sekretariat firmy VULCAN;
·         umiejętność obsługiwania programu SIO;
·         umiejętność obsługiwania programu HERMES;
·         znajomość przepisów w ramach danego stanowiska i umiejętność właściwego ich interpretowania, w szczególności przepisów oświatowych;
·         znajomość zasad postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji w formie JRWA oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum;
·         umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy;
·         brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
 
Predyspozycje i cechy osobowe:
 
·         pracowitość, wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność,  dokładność, sumienność, rzetelność, terminowość, umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie w pracy, uprzejmość i takt;
·         potrzeba doskonalenia swoich umiejętności;
·         samodzielność w rozwiązywaniu problemów, umiejętność radzenia sobie w warunkach stresowych.
 
 
 
  1. Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
·         obsługa kancelaryjno - biurowa sekretariatu szkoły;
·         obsługa interesantów szkoły, udzielanie informacji;
·         prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z obowiązującymi przepisami obiegu dokumentów;
·         prowadzenie teczek akt bieżących zgodnie z JRWA;
·         przekazywanie dokumentacji do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami;
·         redagowanie pism, przepisywanie pism szkolnych;
·         bieżące wprowadzanie danych do programu „Sekretariat” firmy Vulcan;
·         obsługa programu SIO;
·         obsługa programu HERMES;
·         prowadzenie rejestrów i ewidencji sekretariatu;
·         wystawianie zaświadczeń;
·         poligrafia dla potrzeb administracji;
·         obsługa kancelaryjna egzaminów (maturalnych, zawodowych);
·         prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
 
  1. Wymagane dokumenty:
·         list motywacyjny;
·         CV wraz z oświadczeniem: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późń. zm.)”;
·         oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
·         kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje
wymagane do zajmowania stanowiska;
·         kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej;
·         kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
·         oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku;
·         oświadczenie o niekaralności.
 
 
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
 
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu ul. E.Osmańczyka 22, w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze – referent ds. uczniowskich i administracji” w nieprzekraczalnym terminie do 24 listopada 2011r. do godz. 1530.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zespołu Szkół Mechanicznych.
Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
  1. Informacja o wynikunaboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu.
 
10.   Przewidywany termin rozpatrzenia kandydatur:
-        dnia 25 listopada 2011r.                  – wybór kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych
-        dnia 30 listopada 2011r.                  – przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
 
 
 
Dyrektor
Zespołu Szkół Mechanicznych
mgr inż. Bogusław Januszko

Ilość odwiedzin: 8670
Nazwa dokumentu: Zespół Szkół Mechanicznych
Skrócony opis: Referent ds.uczniowskich i administracji
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Bogusław Januszko
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2011-11-14 14:35:04
Data udostępnienia informacji: 2011-11-14 14:35:04
Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-05 14:55:11

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner