URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. zamiany i użytkowania lokali, w Wydziale Lokalowym.
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) doświadczenie zawodowe
1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy , zaświadczenia o odbyciu stażu/wolontariatu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego i umiejętność stosowania ,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość kodeksu cywilnego i umiejętność stosowania
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c)znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) umiejętność komunikacji interpersonalnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e)umiejętności organizacyjne w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f)pracowitość, sumienność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i zaangażowanie,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g)dobra umiejętność obsługi komputera- podstawowych programów Office,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- rganizacja stanowiska pracy poprzez:
1. przedkładanie propozycji do planów pracy Wydziału,
2. przedkładanie wniosków usprawniających obsługę klientów
· Przyjmowanie, rejestrowanie korespondencji wpływającej do Wydziału
- Przygotowywanie dokumentów na przyjęcia stron przez Prezydenta
- Przyjmowanie, rejestracja i przedkładanie do zaopiniowania przez Społeczna Komisję Mieszkaniową wniosków o zamianę lokalu, w wyniku dostarczenia przez gminę innego lokalu mieszkalnego.
- Przyjmowanie ofert osób zainteresowanych zamianą wzajemną zajmowanych lokali, ich umieszczanie w bazie danych w formie papierowej i elektronicznej oraz aktualizacja bazy danych,
- Przyjmowanie wniosków na zamianę mieszkań pomiędzy najemcami lokali komunalnych, mieszkań spółdzielczych lub właścicielami nieruchomości ,kierowanie do zawarcia umów najmu na lokale komunalne oraz zgody na zamianę do dysponentów innych lokali
- Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta Opola w sprawie wieloletnich programów mieszkaniowych oraz zasad najmu lokali mieszkalnych i socjalnych.
- Sporządzanie list osób zakwalifikowanych do otrzymania lokalu w wyniku zamiany
- Kierowanie osób zakwalifikowanych do zamiany mieszkań do zawarcia umów najmu lokali
· Rozpatrywanie wniosków o podnajem lokalu mieszkalnego lub oddanie w bezpłatne użytkowanie na czas nieokreślony i określony powyżej 1 roku
· Prowadzenie spraw związanych z niezamieszkiwaniem najemcy w lokalu oraz podnajmem
· Rozpatrywanie spraw związanych z nieprzestrzeganiem Regulaminu Porządku Domowego oraz zasad współżycia społecznego przez najemców i użytkowników lokali mieszkalnych i socjalnych
· Prowadzenie spraw związanych z przywróceniem tytułu prawnego do lokali po uregulowaniu zadłużenia,
· Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zadań budżetowych,
- Przygotowywanie list obecności i przekazywanie do Wydziału Organizacyjnego
- Przekazywanie do Wydziału Organizacyjnego planów urlopów, podań o urlop, zwolnień lekarskich
- Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania jakością i weryfikacja w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
- Aktualizacja kart usług świadczonych przez Wydział,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. Nr 201, poz. 1183) podaje się informację:
a) o warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy Pl. Wolności 7 ( winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku ( obsługa monitora komputera)
b) o procentowym wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola –udział procentowy etatów osób ze stopniem niepełnosprawności do ogólnej liczby etatów osób zatrudnionych na 31.X.2011 r. wynosi 1,9%
Załącznik Nr 2 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego
Zarządzeniem NR OR I-0152- 399 /09 z dnia 2 marca 2009r.,
strona 2 z 3
4.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamiany i użytkowania lokali w terminie do dnia 16 grudnia 2011 r.decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.