logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD  MIASTA  OPOLA
OGŁASZA NABÓR WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 ds. organizacyjnych i obsługi korespondencji
 
1.
 

 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e)wykształcenie średnie lub wyższe
 
 
Kserokopia świadectwa lub dyplomu ukończenia studiów

 

 
2.
 

 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy:             
- o samorządzie gminnym,
- o własności lokali               
 
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
 
b)
- umiejętność hierarchizacji spraw i problemów,
- umiejętność panowania nad stresem i emocjami,
- umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,
- łatwość redagowania testów,
- bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera  w zakresie w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)
 
 
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
c)predyspozycje:
samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, lojalność, zdolności organizacyjne, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w warunkach stresowych
Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1.      Prowadzenie sekretariatu Wydziału:
- przyjmowanie pism składanych bezpośrednio w Wydziale, potwierdzanie daty ich wpływu           
 i   wprowadzanie do elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (SOD) w celu
 zarejestrowania,
- przyjmowanie korespondencji z kancelarii ogólnej Urzędu oraz sekretariatów prezydenta              
 i   Zastępców Prezydenta,
- przekazywanie do Kancelarii Ogólnej Urzędu wszelkiej korespondencji wychodzącej                     
 z Wydziału,
- przedkładanie Naczelnikowi Wydziału korespondencji wpływającej do Wydziału w celu jej
 zadekretowania i przekazywanie zadekretowanej korespondencji pracownikom Wydziału.
2.      Prowadzenie dokumentacji ogólnej dla potrzeb całego Wydziału oraz przepływu informacji.
3.      Czuwanie nad utrzymaniem czystości i porządku w gabinecie Naczelnika Wydziału.
4.      Nadzór i odpowiedzialność za kompletowanie akt do archiwum zakładowego przez pracowników Wydziału
5.      Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
6.      Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
7.      Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola,
8.      Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
 
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 201, poz. 1183) podaje się informację:
 
a)     o warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynkach Urzędu Miasta Opola przy ul. Ozimskiej 19 VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy,   przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera),
b)     o procentowym wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola – udział procentowy etatów osób ze stopniem niepełnosprawności do ogólnej liczby etatów osób zatrudnionych na 31.10.2011r. wynosi 1,9 %.
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi korespondencji w terminie do dnia 27 grudnia 2011 r.decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
 
  
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
 

Ilość odwiedzin: 7668
Nazwa dokumentu: Wydział Zarządzania Zasobem Komunalnym
Skrócony opis: stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi korespondencji
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2011-12-15 08:40:37
Data udostępnienia informacji: 2011-12-15 08:40:37
Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-04 14:58:06

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner