URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. organizacyjnych i obsługi korespondencji
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e)wykształcenie średnie lub wyższe
|
Kserokopia świadectwa lub dyplomu ukończenia studiów
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy:
- o samorządzie gminnym,
- o własności lokali
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b)
- umiejętność hierarchizacji spraw i problemów,
- umiejętność panowania nad stresem i emocjami,
- umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,
- łatwość redagowania testów,
- bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera w zakresie w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c)predyspozycje:
samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, lojalność, zdolności organizacyjne, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w warunkach stresowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie sekretariatu Wydziału:
- przyjmowanie pism składanych bezpośrednio w Wydziale, potwierdzanie daty ich wpływu
i wprowadzanie do elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (SOD) w celu
zarejestrowania,
- przyjmowanie korespondencji z kancelarii ogólnej Urzędu oraz sekretariatów prezydenta
i Zastępców Prezydenta,
- przekazywanie do Kancelarii Ogólnej Urzędu wszelkiej korespondencji wychodzącej
z Wydziału,
- przedkładanie Naczelnikowi Wydziału korespondencji wpływającej do Wydziału w celu jej
zadekretowania i przekazywanie zadekretowanej korespondencji pracownikom Wydziału.
2. Prowadzenie dokumentacji ogólnej dla potrzeb całego Wydziału oraz przepływu informacji.
3. Czuwanie nad utrzymaniem czystości i porządku w gabinecie Naczelnika Wydziału.
4. Nadzór i odpowiedzialność za kompletowanie akt do archiwum zakładowego przez pracowników Wydziału
5. Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
6. Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
7. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola,
8. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 201, poz. 1183) podaje się informację:
a) o warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynkach Urzędu Miasta Opola przy ul. Ozimskiej 19 VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera),
b) o procentowym wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola – udział procentowy etatów osób ze stopniem niepełnosprawności do ogólnej liczby etatów osób zatrudnionych na 31.10.2011r. wynosi 1,9 %.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi korespondencji w terminie do dnia 27 grudnia 2011 r.decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.