logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne kierownicze urzędnicze stanowisko pracy
KIEROWNIK ZESPOŁU DS. PIECZY ZASTĘPCZEJ I ASYSTY RODZINNEJ
w Dziale Opieki nad Rodziną i Dzieckiem
w wymiarze 1 etatu

I.    Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko
•    niezbędne:
1.    obywatelstwo  polskie,
2.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
3.    brak  skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.    posiada nieposzlakowaną opinię,
5.    wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym,    
6.    posiada  co najmniej 5- letni staż pracy  lub wykonywał przez co najmniej 5-lat działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
•    dodatkowe:
1.    ogólna znajomość zasad kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
2.    dobra znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, umiejętność interpretacji przepisów,
3.    doświadczenie w pracy z zespołem, umiejętność kierowania ludźmi i rozwiązywania konfliktów,
4.    umiejętność organizacji i planowania pracy,
5.    odporność na stres,
6.    zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
7.    aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista,
8.    dyspozycyjność; umiejętność negocjacji,
9.    obsługa komputera.

II.    Główne obowiązki na w/w stanowisku:
1.    nadzór na właściwym sposobem prowadzenia pracy z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu swoich funkcji,
2.    zapewnienie dzieciom tego wymagającym pieczy zastępczej,
3.    tworzenie warunków do powstawania i działania rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka i rodzin pomocowych,
4.    organizowanie prac związanych z prowadzeniem i wspieraniem rodzinnych form pieczy zastępczej,
5.    nadzór nad właściwym sposobem prowadzenia pracy z wychowankami rodzin zastępczych i placówek w celu ich usamodzielnienia,
6.    przygotowywanie ofert konkursowych z zakresu wspierania rodziny i nadzór nad ich realizacją.

III.    Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, wysoki parter, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.   

IV.    Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku
Pomocy Rodzinie w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu styczniu 2012r. wynosił powyżej 6%.

V.    Wymagane dokumenty:
1.    list motywacyjny,
2.    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania   w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka  www.mopr.opole.pl ),
3.    kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,  
4.    dokumenty poświadczające wykształcenie,
5.    dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
6.    ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
7.    oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych,
8.    oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2001, Nr 142, poz. 1593 z późn. zm ).

VI. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty  należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze- Kierownik Pieczy Zastępczej i Asysty Rodzinnej w MOPR w Opolu”,  w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25)  lub przesłać listem  na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36,  w terminie do  dnia 13 lutego 2012r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie  w Opolu. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.

VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Pietro.  
Niewykorzystane oferty zostaną zniszczone.

 

Ilość odwiedzin: 5599
Nazwa dokumentu: KIEROWNIK ZESPOŁU DS. PIECZY ZASTĘPCZEJ I ASYSTY RODZINNEJ
Skrócony opis: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 ogłasza nabór na wolne kierownicze urzędnicze stanowisko pracy KIEROWNIK ZESPOŁU DS. PIECZY ZASTĘPCZEJ I ASYSTY ROD
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Raj
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2012-02-01 14:25:01
Data udostępnienia informacji: 2012-02-01 14:25:01
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-01 14:28:37

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner