URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi korespondencji
w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
b) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo umyślne
lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) umiejętność hierarchizacji spraw
i problemów
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) łatwość redagowania tekstów
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) bardzo dobra znajomość ustawy
o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość kodeksu cywilnego w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) znajomość Statutu Miasta Opola
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
h) umiejętność obsługi komputera,
w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
|
i) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność
komunikacji interpersonalnej,
samodzielność w podejmowaniu decyzji,
gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
|
j) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. przyjmowanie pism składanych bezpośrednio w Wydziale, potwierdzanie daty ich wpływu
i wprowadzanie do elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (SOD) w celu zarejestrowania,
2. przyjmowanie korespondencji z Kancelarii Ogólnej Urzędu oraz sekretariatów Prezydenta
i Zastępców Prezydenta,
3. przekazywanie do Kancelarii Ogólnej Urzędu wszelkiej korespondencji wychodzącej z Wydziału,
4. przedkładanie Naczelnikowi Wydziału korespondencji wpływającej do Wydziału w celu jej zadekretowania i przekazywanie zadekretowanej korespondencji pracownikom Wydziału,
5. prowadzenie dokumentacji ogólnej dla potrzeb całego Wydziału oraz czuwanie nad prawidłowym przepływem informacji,
6. nadzór i odpowiedzialność za kompletowanie akt do archiwum zakładowego przez pracowników Wydziału,
7. terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
8. znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
9. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola,
10. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
O warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul.Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola:
W miesiącu wrześniu 2012r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,93%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych)
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi korespondencji w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnymw terminie do dnia 8 listopada 2012 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.