logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 56
w Opolu

 

Informacje o jednostce :
  • nazwa : Przedszkole Publiczne Nr 56 „Piastuś”
  • adres :45-304 Opole ul. Sieradzka 7
  • telefon :( 077) 45-59-749
  • e-mail : pp56@o2.pl
  • dyrektor : mgr Barbara Wójciak
  • główny księgowy : Dorota Kudła
  • podmiot udostępniający dane : Przedszkole Publiczne Nr 56 „Piastuś” w Opolu
  • odpowiedzialny za treść : mgr Barbara Wójciak
Majątek
 

 

Wyszczególnienie
Stan ilościowy
Wartość majątku brutto
         grunty
             1
            6 050,00
       budynki
             1
     2 136 936,00
Obiekty inż. ląd. wodn.
             2     
          56 187,08
Narzędzia, wyposaż.
             4 
          16 197,15

 

 
 
Budżet
 
Wydatki

 

    §
            WYSZCZEGÓLNIENIE
 Projekt na 2011r.
    1.
                          2.        
             4.
 3020
Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń
             400
4010
Wynagrodzenia osobowe pracowników
      317 800
4040
Dodatkowe wynagrodzenie roczne
        26 900
4110
Składki na ubezpieczenia społeczne
        52 000
4120
Składki na Fundusz Pracy
           8 300
 
 
 
 
 
 
4440
Odpisy na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
         18 100
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
WYDATKI BIEŻĄCE RAZEM:
     423 500
 
 
 
 
WYDATKI OGÓŁEM:
     423 500
 
 
 

 

Wykaz regulaminów Przedszkola Publicznego

Nr 56 „ Piastuś” w Opolu
 
   
  • Regulamin Przedszkola
  • Regulamin organizacyjny
  • Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników administracji i obsługi.
  • Regulamin podziału funduszu premiowego dla pracowników administracji i obsługi.
    • Regulamin  dodatkowego wynagrodzenia rocznego.
    • Kryteria oceny pracy nauczyciela.
    • Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
    • Regulamin tworzenia i gospodarowania środkami  Zakładowego Funduszu Zdrowotnego.
    • Regulamin korzystania z urządzeń w ogrodzie przedszkolnym.
    • Regulamin spacerów i wycieczek.
    • Regulamin Rady Rodziców.
    • Regulamin Rady Pedagogicznej.
    • Regulamin kontroli wewnętrznej i obiegu dowodów finansowo – księgowych.
    • Instrukcja magazynowa.
    • Instrukcja służbowa do przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych.
    • Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów.
    • Procedury gromadzenia i przekazywania danych do systemu informacji oświatowych w programie SIO w Przedszkolu Publicznym Nr 56 „ Piastuś „ w Opolu.
    • Regulamin wynagradzania.
    • Regulamin przeprowadzania służby przygotowawczej i organizacyjnej egzaminu kończącego tę służbę w Przedszkolu Publicznym Nr 56 „ Piastuś „ w Opolu
    • Zakładowy plan kont
    • Instrukcja kasowa
    • Zasada polityki rachunkowości.
    • Regulamin określający zasady udzielania zamówien publicznych oraz innych zleceń w Przedszkolu Publicznym Nr 56 „ Piastuś „ w Opolu.
    • Regulamin kontroli zarządczej.
    • Polityka bezpieczeństwa ochrony dany osobowych.
    • Kodeks etyki pracowników.
    • Procedura postępowania w przypadku wystąpienia chorób zakaźnych.
 
 Rejestry, ewidencje, archiwa:

W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym, rzeczowym wykazie akt. Jest on podstawą do oznaczenia, rejestracji, łączenia i przechowywania akt. Spis spraw prowadzi się dla każdej teczki oddzielnie na każdy rok kalendarzowy.

 

W przedszkolu prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne:

  1. rejestr skarg i wniosków,
  2. rejestr uchwał organów samorządu gminnego,
  3. rejestr aktów wewnętrznych,
  4. rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,
  5. rejestr wniosków i opinii,
  6. rejestr przyjętych dzieci.

 

W archiwum przedszkola przechowuje się cała dokumentację wytworzoną w toku pracy przedszkola. Przechowuje się akta mające trwałą wartość historyczną jak i materiały nie archiwalne posiadające wyłącznie wartość praktyczna, które są przechowywane okresowo.

 
Zamówienia publiczne :
 
W chwili obecnej placówka nie prowadzi postępowania odnośnie zamówień publicznych.
 
Kontrole:
 

 

l.p.

Termin kontroli

Przez kogo delegowany

Zakres kontroli

1.

11.02. - 2.03.2011r.

Państwowa Inspekcja Pracy

Przestrzeganie prawa pracy

2.

 30.01.- 14. 02. 2012r.

ZUS

Zgodnie z upoważnieniem

3.

 17.01.- 3.02.2012 r.

Prezydent Miasta Opola

Prawidłowość gospodarki finansowej w 2011r.

4.

25.06.2012r.

PPIS

Kontrola bieżąca stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń

5.

28.12.2012r.

PPIS

Kontrola żywności

6.

15-24.07.2013r.

Kuratorium Oświaty

Ewaluacja zewnętrzna

7.

6.09.2013r.

Prezydent Miasta Opola

Prawidłowość gospodarowania środkami ZFŚS

8.

25.03.2014r.

PPIS

Kontrola żywności

 
  Przyjmowanie i załatwianie spraw:
  • Interesantów przyjmuje się w gabinecie dyrektora,
  • Godziny przyjęć :

Poniedziałek – 8:00-16:00

Wtorek – 8:00-11:15

Środa – 7:30-15:30

Czwartek – 12:45 – 15:00

piątek – 7:30-15:30

Załatwianie spraw :

 

Korespondencję przyjmuje i rejestruje w księdze korespondencji – intendent następnie przekazuje dyrektorowi przedszkola.

 

Pisma dotyczące pracy placówki i jej pracowników przekazywane są na Radach Pedagogicznych lub zebraniach z personelem przedszkola albo wywieszane na tablicy ogłoszeń.

 

Pisma dotyczące spraw finansowych potwierdza dyrektor i główny księgowy. Pisma przychodzące i kopie tych pism przechowywane są w segregatorach w odpowiednich teczkach .

 

Obieg akt odbywa się bez pokwitowania. Za pokwitowaniem doręcza się wyłącznie akta, co do których obowiązek kwitowania wynika z odrębnych przepisów. Potwierdzenie otrzymania pisma potwierdza się na żądanie składającego pismo.

 

W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny, oparty na jednolitym, rzeczowym wykazie akt. Jednolity, rzeczowy wykaz akt stanowi rzeczową klasyfikację akt powstających w toku działalności przedszkola oraz zawiera ich klasyfikację archiwalną.

 

Obejmuje on wszystkie zagadnienia z zakresu działalności przedszkola oznaczone w poszczególnych pozycjach symbolami, hasłami i kategoriami archiwalnymi. Wykaz ten służy do oznaczenia, rejestracji, łączenia i przechowywania akt.

 

Sprawy można załatwić ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy , są odnotowywane  w aktach i potwierdzane pismem załatwiającego sprawę.

 

Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:

  • odręczna( sporządzanie na piśmie odręcznej notatki wskazującej sposób załatwienia sprawy)
  • korespondencyjną ( sporządzanie pisma załatwiającego sprawę )
  • inna ( np. na formularzu )

 

Korespondencja może być przekazana odbiorcy w postaci pisma wysłanego : przesyłką listową, poczta elektroniczną.

 

Ostateczne załatwianie sprawy odnotowuje się w spisie spraw przez wpisanie w odpowiedniej rubryce daty załatwienia oraz nazwiska( nazwy ) strony ( adresata) . Przy załatwianiu odręcznym wpisuje się te same dane z dodaniem skrótu „ odr”. Na kopii załatwienia i w spisie spraw zamieszcza się znak „ oz” , który oznacza – ostatecznie załatwione.

 

Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą mającą z nią bezpośredniego związku. Sprawy nie załatwione ostatecznie w ciągu danego roku załatwia się w roku następnym.

 

 


 

Załączniki do pobrania: 2004-07-19 16:45:02 - Struktura organizacyjna przedszkola (21.50 kB)
2004-07-19 16:48:59 - Majątek przedszkola (23.00 kB)
2008-06-02 14:47:16 - Regulamin przedszkola (70.50 kB)
2008-06-02 14:48:47 - Regulamin ZFŚS (123.00 kB)
2011-10-05 09:23:48 - Regulamin ZFŚS (54.00 kB)
2014-04-02 10:41:39 - Statut przedszkola (169.00 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 56
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 56 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Barbara Wójciak
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Barbara Wójciak
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 15:44:25
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 15:44:25
Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-02 10:42:03

Wersja do wydruku...

corner   corner