logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej

w Referacie Techniczno-Remontowym

w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnym

1.

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

  1. obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

  1. pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

  1. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

  1.  nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

  1. wykształcenie średnie lub wyższe

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

  1. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń

Kserokopia uprawnień

  1. staż pracy minimum 2 lata

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie

o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

  1. bardzo dobra znajomość przepisów

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. bardzo dobra znajomość ustawy
    o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. bardzo dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. znajomość kodeksu cywilnego
    w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku pracy

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. znajomość przepisów KPA

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. znajomość Statutu Miasta Opola

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. umiejętności organizacyjne,
    w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej

zapis w liście motywacyjnym lub CV

  1. rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji,

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

  1. licencja zarządcy nieruchomości

kserokopia licencji

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. planowanie remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność
          lub współwłasność miasta Opola w rejonie I, II i III,
  2. przedkładanie do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta planów remontów i konserwacji budynków
          i lokali stanowiących własność miasta Opola oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
  3. sporządzanie planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków
          z uwagi na zły stan techniczny,
  4. nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach remontów i konserwacji w lokalach
          gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność miasta Opola,
  5. załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów
          miasta Opola,
  6. przygotowywanie stanowiska miasta Opola w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których
          miasto posiada udziały,
  7. reprezentowanie miasta Opola na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych z jego udziałem,
  8. opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu
          miasta Opola, opracowywanie wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów
          miasta Opola,
  9. przygotowywanie dokumentacji technicznej do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych
          oraz rozbiórek,
  10. przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania inwestycyjne i remontowe,
  11. nadzorowanie  realizacji zadań inwestycyjnych,
  12. sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych
          realizowanych przez wydział,
  13. udział w komisjach odbiorowych związanych z realizowanymi zadaniami.
  14. sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie
          komunalnym,
  15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych robót
          budowlanych,
  16. rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
          przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
  17. uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu
          planów remontowych i inwestycyjnych,
  18. rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
  19. kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
  20. kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
  21. współdziałanie w zakresie wykonywanych czynności z innymi pracownikami Wydziału, innymi
          Wydziałami, organami administracji rządowej i samorządowej.
  22. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

4. Warunki pracy na stanowisku:

O warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul.Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca oraz wymagająca chodzenia i wyjazdów w teren, wymagająca przebywania na wysokościach, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola:

W miesiącu październiku 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,21%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej
  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia                       29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926                z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych        (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem.
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
  5. dokument potwierdzający niepełnosprawność  (w przypadku osób niepełnosprawnych)

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej w Referacie Techniczno-Remontowym w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnym w terminie do dnia 9 grudnia 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.       

           Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Ilość odwiedzin: 4575
Nazwa dokumentu: Wydział Zarządzania Zasobem Komunalnym
Skrócony opis: stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2013-11-27 14:45:07
Data udostępnienia informacji: 2013-11-27 14:45:07
Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-11 13:13:35

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner