|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. dokumentacji technicznej
w Wydziale Inwestycji Miejskich
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: wyższe techniczne
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy - 10 lat - praca w wykonawstwie, w biurach projektów, w biurach inżyniera kontraktu lub w urzędzie i jednostkach samorządowych
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) uprawnienie budowlane (bez ograniczeń) do kierowania i nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych
|
Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i rozliczaniem inwestycji, ogólna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, dobra znajomość Ustawy Prawo Budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych
|
- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) Znajomość zasad kosztorysowania,
umiejętność sporządzania wyceny inwestorskiej prac projektowych
|
- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) Posługiwanie się sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi, wykorzystanie do pracy programów Word, Excel, Integra, GIS, poczty elektronicznej
|
- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) staż pracy - 5 lat - praca w urzędzie lub w jednostkach samorządowych
|
- zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) Samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, pracowitość, punktualność, konsekwencja w działaniu, komunikatywność i uczciwość
|
- zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
h) prawo jazdy kat B
|
- zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etycznego Urzędu Miasta Opola
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: archiwalną i kancelaryjną,
- Składanie wniosków w zakresie usprawnienia organizacji pracy na własnym stanowisku i w Referacie,
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt Wydziału,
- Przygotowanie ramowych założeń inwestycyjnych,
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków w zakresie potrzeb dokumentacyjnych składanych przez wydziały zgodnie z zarządzeniem Prezydenta,
- Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji technicznych inwestycji i remontów ujętych w planie budżetu Miasta realizowanych w oparciu o wnioski składane przez wydziały Urzędu Miasta wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy polskiego prawa oraz programów, prac studialnych, koncepcji, analiz, ekspertyz i opinii dla inwestycji,
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji technicznych realizowanych przez Referat,
- Przygotowanie wniosków i dokumentacji przetargowej dla Referatu Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne i remontowe,
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powołanych na wniosek Referatu,
- Monitorowanie rzeczowej realizacji projektów nadzorowanych przez Referat,
- Udział w naradach koordynacyjnych w toku przygotowania wybranych projektów i opracowań,
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót instalacyjnych realizowanych przez WIM oraz na zadaniach zleconych Wydziałowi Inwestycji Miejskich przez inne wydziały, jak również jednostki budżetowe podległe UM Opole,
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót instalacyjnych na zadaniach z udziałem środków ludności,
- Udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych na przydzielonych zadaniach,
- Rozliczanie rzeczowo – finansowe przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z przekazaniem protokołów przekazania – przyjęcia środków trwałych (PT, OT),
- Współudział w sporządzaniu sprawozdań z realizacji zadań, przygotowanie materiałów i analiz oraz informacji okresowych (półrocznych i rocznych) dotyczących wykonania planu budżetu w zakresie rzeczowo – finansowym realizowanym przez Referat,
- Prowadzenie wszystkich spraw związanych z gwarancją i rękojmią zlecanych dokumentacji,
- Współpraca z wydziałami merytorycznymi, organizacjami, osobami prawnymi i osobami fizycznymi w zakresie potrzeb i realizacji dokumentacji prowadzonej przez Referat,
- Planowanie oraz sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu miasta w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
- Nadzór i kontrola prawidłowego stosowania procedur formalno-prawnych wynikających z przepisów Ustawy Prawo Budowlane i przepisów związanych oraz przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych,
- Współudział w opracowywaniu rocznych planów inwestycyjnych i remontowych,
- Współudział w opracowywaniu wieloletnich planów finansowych,
- Udział w pracach Zespołu ds. Uzgodnień Dokumentacji Technicznych,
- Dbanie o należyte stosunki interpersonalne ze współpracownikami,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca z przewagą wysiłku umysłowego w pełnym wymiarze czasu pracy, wymagająca również wyjazdu w teren na nadzorowane roboty na budowach, przebywania na wysokości , samodzielna, w obiekcie Urzędu Miasta Opola przy Pl. Wolności 7-8 obiekt wyposażony w windę
5. W miesiącu lutym 2014r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,02 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dot. naboru na stanowisko ds. dokumentacji technicznej w terminie do dnia 10 kwietnia 2014 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
Ilość odwiedzin: | 4757 | Nazwa dokumentu: | Wydział Inwestycji Miejskich | Skrócony opis: | stanowisko ds. dokumentacji technicznej | Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Początko | Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk | Osoba, która wprowadzała dane: | Jolanta Początko | Data wytworzenia informacji: | 2014-03-31 14:47:23 | Data udostępnienia informacji: | 2014-03-31 14:47:23 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-04-15 16:45:26 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|