logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

ds. obsługi inwestorów

(nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

  1. obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

  1. pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

  1. brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

  1. nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

  1. wykształcenie wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu

  1. biegła znajomość języka angielskiego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. umiejętność prowadzenia publicznych wystąpień i prezentacji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

  1. znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. zdolność komunikacji interpersonalnej, gotowość do sukcesywnego podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. umiejętność przygotowania oferty terenów inwestycyjnych miasta oraz prowadzenia ich efektywnej sprzedaży

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. znajomość podstawowych zasad związanych z analizą ekonomiczną inwestycji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. znajomość podstawowych zasad funkcjonowania środowiska B+R

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. znajomość przepisów prawa związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów inwestycyjnych, gospodarką nieruchomościami, planowaniem przestrzennym, ustawą prawo zamówień publicznych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. umiejętność pracy na programach MS Word, Excel, Powerpoint, obsługi aplikacji typu online tj. Prezi, WeTransfer, Dropbox, Instagram oraz rozwiązań opartych na systemach CMS (np. Wordpress, Joomla).

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. doświadczenie w pracy w aplikacjach online GIS (Systemy Informacji Geograficznej)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Opracowywanie i przygotowanie materiałów promujących Opole gospodarczo oraz jako ośrodek akademicki.
  4. Przygotowanie oraz udział w zadaniach promujących Opole gospodarczo oraz jako ośrodek akademicki.
  5. Aktywne poszukiwanie i obsługa inwestorów poprzez wszelkie środki komunikacji dostępne na zajmowanym stanowisku pracy.
  6. Bezpośrednie wsparcie inwestorów w prowadzeniu spraw w Urzędzie Miasta Opola na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego.
  7. Prowadzenie oraz rozwój sieci współpracy miasta z WSSE, PAIiIZ, OCRG, PNT oraz pozostałymi instytucjami otoczenia biznesu w ramach obsługi inwestorskiej oraz działań promocyjnych.
  8. Udział w pracach zespołu do spraw poszerzenia oferty inwestycyjnej, ścisła współpraca z wyznaczonymi pracownikami wszystkich wydziałów uczestniczących w procesie inwestycyjnym.
  9. Nawiązywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi w celu podejmowania działań promocyjnych dotyczących nieruchomości mogących stanowić bazę pod przyszłe inwestycje.
  10. Współpraca i wsparcie inwestorów w zakresie budowy w Opolu nowych powierzchni biurowych, produkcyjno-magazynowych, oraz badawczo-rozwojowych.
  11. Współpraca z przedsiębiorcami oraz inwestorami w zakresie ich bieżącej działalności w tym kooperacji ze środowiskiem akademickim miasta.
  12. Współpraca przy przygotowaniu oferty opolskich uczelni wyższych oraz jednostek badawczo-rozwojowych na rzecz przedsiębiorców i inwestorów.
  13. Udział w pracach nad opracowaniem dokumentów i przedsięwzięć o charakterze ponad wydziałowym i strategicznym związanych z zadaniami realizowanymi na zajmowanym stanowisku.
  14. Przygotowanie bieżących analiz dotyczących przedsiębiorczości, gospodarki, rynku pracy, nauki, nowoczesnych technologii oraz innych, leżących w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy.
  15. Pozyskiwanie środków ze źródeł zewnętrznych, w tym funduszy europejskich, na projekty związane z zadaniami realizowanymi na zajmowanym stanowisku oraz współpraca w tym zakresie z partnerami zewnętrznymi.
  16. Monitoring dokumentów o charakterze strategicznym związanych z zadaniami realizowanymi na zajmowanym stanowisku oraz w obszarze działalności całego Wydziału.
  17. Przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją bieżących zadań wydziału w tym umów, zleceń, zarządzeń oraz uchwał.
  18. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją umów oraz zleceń z udziałem partnerów zewnętrznych.
  19. Opracowywanie treści, aktualizacja i analiza serwisu internetowego miasta Opola oraz pozostałych internetowych kanałów komunikacji miasta w zakresie dot. działalności wydziału ze szczególnym uwzględnieniem zadań realizowanych na stanowisku pracy.
  20. Kolportowanie i ewidencjonowanie materiałów promocyjnych Opola w ramach zadań realizowanych przez Wydział.
  21. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną.
  22. Wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez zwierzchnika w ramach obowiązków służbowych.

4.   Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz, siódme piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek nie jest wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz w zespole, w godz. od 730 do 1530, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny oraz poprzez pocztę e-mail. Praca również poza biurem w ramach działań promujących Opole jako ośrodek akademicki oraz gospodarczo, w tym w ramach obsługi inwestorskiej. Bezpośredni dostęp do urządzeń peryferyjnych PC tj. skaner czy drukarka.

5.   Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,07 %.

6.   Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej;
  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;
  3. list motywacyjny;
  4. kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
  5. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek-Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestorów w terminie do dnia 23 marca  2015 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola .

Ilość odwiedzin: 6031
Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki i Innowacji
Skrócony opis: stanowisko ds. obsługi inwestorów
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Skwarczyńska
Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Merta
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Skwarczyńska
Data wytworzenia informacji: 2015-03-11 11:55:12
Data udostępnienia informacji: 2015-03-11 11:55:12
Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-07 11:21:30

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner